  • 11. Data: 2006-04-08 17:40:48
    Temat: Re: Konto firmowe - funkcjonalne i tanie - gdzie? Multibank?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:e18m41$16e$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    >

    > wczesniej). Naleznosci z tytulu DG
    > wlasnie
    >
    > Skoro masz zarowno konto osobiste, jak i firmowe w Inteligo, to nie widze
    > zadnego problemu - masz wykonac przelew do ZUS czy US, to przelewasz sobie
    > czasie rzeczywistym kase na firmowe i przelewasz z firmowego.

    No toz o tym pisalem - trzeba WTEDY byc w miejscu z ktorego masz dostep do
    internetu (darmowy jesli ma byc jakas faktyczna oszczednosc). A co z
    wakacjami, wyjazdami itp.
    IMHO zalatwianie takich spraw w czasie rzeczywistym to masochizm nie wart
    tych 3,99zl/mc
    WSZYSTKIE platnosci zalatwiam przelewami z data przyszla...

    > Poza tym nikt
    > przy zdrowych zmyslach nei bedzie uzywal Inteligo do oplacania ZUSow i
    > USow - od tego przeciez jest mBank.

    Bez przesady - ZUS jest drogi, ale juz US...
    Kolejny masochizm zeby zaoszczedzic grosze - trzeba po prosstu zarobic pare
    kPLN zeby sie nie zajmowac pierdolami typu oszczednosc50gr na przelewie...
    TUTAJ jest problem - w zarobieniu tych kPLN a nie w oszczedzaniu groszy...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2006-04-08 20:45:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > No toz o tym pisalem - trzeba WTEDY byc w miejscu z ktorego masz dostep do
    > internetu (darmowy jesli ma byc jakas faktyczna oszczednosc). A co z
    > wakacjami, wyjazdami itp.

    Po pierwsze - zauwaz, ze w przypadku Inteligo wystarczy budka telefoniczna w
    kraju :) - nie trzeba nawet karty :)
    Po drugie - to przeciez raz na jakis czas mozesz odpuscic sobie te 3,99 - na
    przyklad, gdy wypoczywasz na Karaibach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-04-09 08:19:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze - zauwaz, ze w przypadku Inteligo wystarczy budka telefoniczna
    > kraju :) - nie trzeba nawet karty :)

    Tylko teoretycznie.
    Z budki nie wykonasz przelewu dowolnego

    > Po drugie - to przeciez raz na jakis czas mozesz odpuscic sobie te 3,99 -
    na
    > przyklad, gdy wypoczywasz na Karaibach.

    Najlepiej raz na zawsze...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2006-04-09 12:03:30
    Od: "Krzysztof" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z prostym kombinowaniem firmowe 0 zł/m-c, osobiste 0,99 zl m-c

    Mozna wiedziec w jaki sposob firmowe za 0 zł?

    > Z firmowego za friko wyplacasz za to w oddzialach i agencjach.

    Ale tylko w oddziałach gdzie jest terminal POS?

  • 15. Data: 2006-04-09 14:08:15
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna wiedziec w jaki sposob firmowe za 0 zł?

    Pisalem w innym watku. Majac rownolegle prowadzone konto osobiste dbasz o
    to, by kasa zaraz po pojawieniu sie na firmowym byla on-line przelewana na
    osobiste. Dzieki temu prostemu zabiegowi utrzymujesz srednie saldo zerowe na
    firmowym i oplata nie jest pobierana.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2006-04-09 14:10:42
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Najlepiej raz na zawsze...;-)

    Ale czemu Ty tak nie lubisz swoich pieniedzy?
    Czemu tak bardzo chcesz wcisnac bankowi swoje 3,99?
    Ja zawsze staram sie robic przelewy na osobiste - nie uda sie, to trudno -
    wiem, ze do konca cyklu rozliczeniowego nie musze juz uwazac, uda sie - mam
    satysfakcje, ze zaoszczedzilem 3,99.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2006-04-09 18:20:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale czemu Ty tak nie lubisz swoich pieniedzy?
    > Czemu tak bardzo chcesz wcisnac bankowi swoje 3,99?

    To juz jest nieco nudne...
    Przedstawiles swoj sposob i OK
    Ale po co chcesz ludzi na ten sposob nawracac jak na wiare to juz nie
    wiem...
    Beda chcieli to skorzystaja...

    A ja juz napisalem dlaczego - bo jestem wygodny i WSZYSTKIE naleznosci place
    przelewem z data przyszla wiec MUSZE miec srodki na koncie dzien przed ta
    data. W ten sposob nie mam sredniego salda zero i... wali mnie to.
    Jesli jeszcze10 razy powtorzysz o swoim rewelacyjnym sposobie zaoszczedzenia
    3,99zl to tez bede tak robil nadal...

    --
    Pozdrowienia