  • 1. Data: 2006-04-05 19:51:39
    Temat: Obniżenie oprocentowania kredytu hipotecznego w BPH
    Od: "Jarek [XLord]" <j...@i...pl>

    Witam,
    3 lata temu brałem kredyt hipoteczny w dawnym HVB (teraz BPH a wkrótce PKO
    SA). Dostałem wtedy marże na poziomie 2,5% w CHF. Wtedy to było atrakcyjne
    oprocentowanie ale teraz nie. Będę chciał ponegocjować z nimi i trochę tę
    marżę obniżyć. Jak nie to się przeniosę do innego banku.
    Czy ktoś już próbował coś negocjować z BPH? Da się coś z nimi załatwić?
    Dzięki
    Jarek

  • 2. Data: 2006-04-05 20:33:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-05 21:51, osobnik Jarek [XLord] stwierdził, iż:
    > Czy ktoś już próbował coś negocjować z BPH? Da się coś z nimi załatwić?

    Da.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-04-06 11:35:10
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Da.

    jaskies szczegoly zostana ujawnione :) ???

    PanTalon

  • 4. Data: 2006-04-06 13:01:55
    Od: "KrisEk" <K...@w...pl>

    Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jaskies szczegoly zostana ujawnione :) ???
    >
    > PanTalon

    Na dziś dadza tobie 1,5% marży, decyzję może podjąć dyrektor oddziału a nie
    jak niedawno jeszcze analityk "gdzieś w polsce" w ten sposób oszczędzasz
    czas. Opłata za obnizenie marży - 500,00.

  • 5. Data: 2006-04-06 18:24:45
    Od: "Lapin" <tlapinsk(usuń to)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrisEk" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > jak niedawno jeszcze analityk "gdzieś w polsce" w ten sposób oszczędzasz
    > czas. Opłata za obnizenie marży - 500,00.

    Ta opłata to podobno zaczyna się od 500zł i jest obliczana indywidualnie dla
    każdego klienta (zależna od ilości i sumy pozostałych rat do spłacenia).
    Mi zaproponowano obniżenie marży z 2,7% do 1,25% przy opłacie
    w wysokości 1890zł. Ale mam realną szansę zmniejszenia tej opłaty o 50%,
    czyli musiałbym zapłacić jakieś 950zł.
    Miesięczna rata zmniejszyłaby się o jakieś 100zł.
    Kredyt wzięty na 360 miesięcy a spłacone dopiero 10 rat.
    Opłaca się... ??

    Tomasz Łapiński