  • 1. Data: 2008-12-07 07:17:44
    Temat: [OT] Krach Stanów Zjednoczonych
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Link do oryginau: http://wolne-media.h2.pl/?p=11556

    13 marca tego roku odbyło się tajne spotkanie Kongresu Stanów Zjednoczonych.

    Poprzednio, w historii tego kraju, takich tajnych spotkań było tylko
    trzy. I choć wszyscy uczestnicy zobowiązani zostali do ścisłej tajemnicy
    to pomimo tego kilka osób tak było oburzonych sesją, iż jej fragmenty
    zaczęły przenikać do niezależnej prasy (oficjalne a więc ocenzurowane
    media nigdy o tym tajnym spotkaniu parlamentarzystów nawet się nie
    zająknęły).

    Po raz pierwszy wspomniano o tajnej sesji Kongresu USA w Australii.
    Niedługo po tym, Dawid J. Meyer z Last Trumpet Ministries opublikował
    obszerne sprawozdanie, w którym można znaleźć między innymi, iż:

    - Pod koniec roku 2008 nastąpi gwałtowne załamie się amerykańskiego
    rynku finansowego.

    - W połowie roku 2009 zostanie ogłoszona wiadomość o zapaści finansowej
    Stanów Zjednoczonych.

    - Kongres rozważał możliwość wojny domowej w Ameryce, jako odpowiedzi na
    załamanie się finansów.

    - Prewencyjne internowanie tych wszystkich, którzy zostali
    zidentyfikowani przez FBI jako potencjalni rebelianci.

    - Zatrzymani mają być umieszczeni w obozach znanych jako REX 84
    (Readiness Exercise [Ćwiczenia do Gotowości] planowane i przeprowadzone
    po raz pierwszy w 1984 roku.

    - Możliwość akcji odwetowych przeciwko członkom Kongresu po ogłoszeniu
    bankructwa Ameryki.

    - Umieszczanie członków Kongresu wraz z rodzinami w bezpiecznych
    miejscach przed spodziewanymi, masowymi rozruchami.

    - Konieczne i nieuniknione połączenie się Stanów Zjednoczonych z Kanadą
    i Meksykiem w celu stworzenia nowego państwa -- Unia Północnej Ameryki.

    - Emisja nowej waluty, AMERO, która ma zastąpić dolara.

    Pozdrawiam,
    Waldek
    http://pl.youtube.com/user/Waldek1984

  • 2. Data: 2008-12-07 08:37:51
    Temat: Re: [OT] Krach Stanów Zjednoczonych
    Od: rafal <r...@n...none>

    Z Archiwum X pisze:

    > - Emisja nowej waluty, AMERO, która ma zastąpić dolara.

    wniosek:
    bierzcie kredyty w dolarach ;)

  • 3. Data: 2008-12-07 20:16:28
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Pogo" <w...@g...com> wrote in message
    > Link do oryginau: http://wolne-media.h2.pl/?p=11556

    Zapomnieli dodać, że w 2012 r. będzie koniec świata. Bo w 2000 r. się nie
    udał - z powodu błędu Y2K.

    W ogóle całym światem, a pewnie i wszechświatem rządzi wielka Mafia, do
    tego, co gorsza, złożona z przedstawicieli jakiejś mniejszości etnicznej.
    Wszystko na świecie jest ukartowane z najdrobniejszymi szczegółami (nawet
    to, że mogę odpisać na tego newsa, bo to przecież Mafia zarządza całym
    internetem!)...

    No nie wiem.

    Jasne, że myślenie niekonwencjonalne jest jak najbardziej pozytywne. Ale
    taka manipulacja jak w artykule, odwołująca się do podstawowych ludzkich
    instynktów bezpieczeństwa i przynależności oraz do nieznajomości przyszłości
    i polegająca de facto na zastraszaniu, jest - no, nie wiem. Opium dla ludu?

    K.

  • 4. Data: 2008-12-07 20:16:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    NTG.

    pl.lit.bajki

  • 5. Data: 2008-12-09 08:57:17
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Użytkownik "kashmiri" napisał w wiadomości

> [...]
    > Wszystko na świecie jest ukartowane z najdrobniejszymi szczegółami (nawet
    > to, że mogę odpisać na tego newsa, bo to przecież Mafia zarządza całym

    My już to wiemy od dawna. To się nazywa "układ".

    LR