  • 1. Data: 2004-06-22 11:56:48
    Temat: Konkurencja mBanku nie śpi :))) VW - nowa lokata
    Od: "Misha" <x...@x...pl>

    22 czerwca br. Volkswagen Bank direct wprowadza do oferty korzystną,
    długoterminową lokatę progresywną. Lokata charakteryzuje się atrakcyjnym,
    wzrastającym co trzy miesiące oprocentowaniem. Jest to już kolejny obok
    Lokaty 5 Plus produkt banku w kategorii lokat długoterminowych.

    Lokata zakładana jest na 3 lata, jednak kapitał można wycofać bez straty
    zysku w każdą rocznicę rozpoczęcia lokaty. Odsetki wypłacane są natomiast po
    zakończeniu każdego roku trwania lokaty na wskazany przez Klienta rachunek.
    Najwyższe oprocentowanie uzyskuje się po upływie pełnego 3-letniego okresu
    lokaty.

    Lokata Progres oprocentowana jest obecnie od 5,35% do 7,00%. Oprocentowanie
    uzależnione jest od rynkowych stóp procentowych, jednakże jest ono stałe w
    okresach
    3-miesięcznych. Oprocentowanie Lokaty Progres wzrasta systematycznie co trzy
    miesiące i należy obecnie do najwyższych na rynku! Bank nie pobiera opłat za
    otwarcie lokaty,
    ani żadnych innych opłat i prowizji związanych z jej obsługą.

    http://www.vwbankdirect.pl/indexnews.htm

  • 2. Data: 2004-06-23 16:03:47
    Temat: Re: Konkurencja mBanku nie śpi :))) VW - nowa lokata
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Misha wrote:

    > Lokata Progres oprocentowana jest obecnie od 5,35% do 7,00%. Oprocentowanie

    Dodam tylko, ze poki co to jest oprocentowana na 5.35%. Nikt nie ma tej
    lokaty przez 3 lata wiec te 7% jest wziete z sufitu, i w ciagu 3
    najblizszych lat na pewno nie raz sie zmieni.
    Tak samo bylo chyba z "bezplatnymi" kartami Lukasa o ile mnie pamiec nie
    myli - gdy nadszedl "czas" okazalo sie ze cena wzrosla.

    Miko