  • 21. Data: 2022-01-06 12:17:23
    Temat: Re: Koniec Liboru
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale podjęła decyzję tylko o CHF, czy o USD także?

    -----

  • 22. Data: 2022-01-06 13:58:43
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 06.01.2022 o 12:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale podjęła decyzję tylko o CHF, czy o USD także?

    nie wiem, USD mnie nie interesował, CHF jest (niestety) cały czas na topie

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 23. Data: 2022-01-06 14:26:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A mógłbyś sprawdzić pls jak to jest z USD?

    -----

  • 24. Data: 2022-01-06 14:39:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 6 stycznia 2022 o 14:27:01 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A mógłbyś sprawdzić pls jak to jest z USD?

    Wg wiki libor usd (i tylko usd) dla niektórych (ale nie wiem jakich) okresów ma być
    publikowany do czerwca 2023.