  • 11. Data: 2015-03-12 13:29:58
    Temat: Re: Kolejny cios od mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości
    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > I przejść do SKO skoro wydatki w kwocie 300 zł to za dużo :)

    No wiesz, 300 zl drobiazg, ale jak sie ma tych kart wiecej to
    pilnowanie staje sie uciazliwe.
    Zrezygnowalem z krokodyla jak podniesli swoje wymagania, bo juz tego
    za duzo bylo.
    A jak jeszcze oplata jest wysoka, wiekszosci klientow nie obchodzi, bo
    i tak wydaja, ale jak sie ktos zapomni, to czym predzej zrezygnuje.

    A jeszcze w dodatku jakies poronione oplaty za przewalutowanie.

    A propos - wczoraj dzwonila jakas ankieterka odnosnie bankow, ale cos
    jej glownie na mbanku zalezalo.
    Jak jej powiedzialem ze niska ocena zawdzieczaja nowemu interfejsowi -
    nie wyrazila oburzenia.
    Chyba wiecej osob tak powiedzialo.

    Ale sam fakt ... czyzby klienci zaczeli odchodzic ?

    J.

  • 12. Data: 2015-03-12 16:05:29
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu środa, 11 marca 2015 17:50:10 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:
    > Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    > platniczą do ekonta 6zł/mies chyba że się wyrobi 300zł. Chyba czas pozbyć
    > się karty i w ogóle mBanku :)

    Zamienić ekonto na ekonto z darmowymi bankomatami (NIE dodatkowa usługa!) i będzie
    wymóg 200 zł/mieś lub 7 zł opłaty. I wszystkie krajowe bankomaty za free.

    Stefan

  • 13. Data: 2015-03-12 16:14:10
    Temat: Re: Re:Kolejny cios od mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55017234$0$2166$6...@n...neostrada.pl

    > To nie czkawka, tylko normalny kapitalistyczny cykl :-)
    > Banki beda wprowadzac oplaty, klienci beda likwidowac zbedne
    > konta, zyski troche spadna (zakladam, ze wiekszosc klientow
    > ma teraz "darmowe konta"), to spowoduje podnoszenie oplat,
    > im ich wiecej, tym mniej nas beda bulwersowac, dojdziemy
    > do jakiejs rownowagi, ze tanie konto to jest np 3zl/mc ... a potem ktorys bank
    wpadnie na pomysl, ze jak zrobi za darmo, to
    > przyciagnie kapital :-)

    Teraz ja powróżę... ;) Banki będą dawały nadal wisienki,
    orzeszki i inne dodatki, gdyż to bankom opłaca się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-03-12 16:49:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-03-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No wiesz, 300 zl drobiazg, ale jak sie ma tych kart wiecej to
    > pilnowanie staje sie uciazliwe.

    To jest pikuś. "Za gazety płacę tym, za kawę tamtym".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2015-03-12 19:24:42
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Nie moge sie doszukac tej zmiany, mozesz podeslac linka?
    >
    > --
    > regards
    > Salata

    http://www.mbank.pl/pobierz/oplaty/taryfa-osobyfiz.p
    df
    tabela na stronie 16 i dopisek malym druczkiem na nastepnej :)

    Pzdr

  • 16. Data: 2015-03-12 23:14:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-03-12 o 12:02, azot pisze:

    > Jężeli ktoś dopiero co z SKO przeszedł do mBanku, to uważa , że karta
    > mbanku jest jedyna i
    > najważniejsza na świecie.
    > Mam karty w innych bankach, gdzie zakupy dają czasami jakies profity.
    > Z gównianą kartą mbanku rozstanę sie bez żalu.

    mBąkowego delfina pochowałem gdy wprowadzili opłatę bodajże 2 zł
    za karte i .... jakoś zupełnie mi jej nie brak ;)
    Złotą rybkę zatłukłem jakoś niebawem po zablokowaniu bluecash .....

    Pozostałe plastiki dalej mam za free lub tez dające skromny profit

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2015-03-13 07:38:13
    Od: azot <z...@g...pl>

    > Mam karty w innych bankach, gdzie zakupy dają czasami jakies profity.
    > Z gównianą kartą mbanku rozstanę sie bez żalu.

    I już się rozstałem.

  • 18. Data: 2015-03-13 07:46:36
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 13:30:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No wiesz, 300 zl drobiazg, ale jak sie ma tych kart wiecej to
    > pilnowanie staje sie uciazliwe.

    A ja mysle, ze wcale nie drobiazg.
    I skoro w innym banku taka karta moze byc za 0zl, to nie jest ekonomicznie
    uzasadnione posiadania karty w mBanku.

    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2015-03-13 07:52:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 11:40:43 UTC+1 użytkownik marfi napisał:

    > I przejść do SKO skoro wydatki w kwocie 300 zł to za dużo :)

    Dziwnie rozumujesz.
    Wolisz dolozyc swoje 300zl do premii rocznej prezesa mBanku?
    Ja bym wolal za 300zl kupic sobie dobre wino i wypic, chocby za jego zdrowie ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 20. Data: 2015-03-13 11:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
> [...]

    >Wolisz dolozyc swoje 300zl do premii rocznej prezesa mBanku?
    >Ja bym wolal za 300zl kupic sobie dobre wino i wypic, chocby za jego

    Cos chyba nie rozumiesz.
    Jak najbardziej mozesz sobie kupic dobre wino i wypic je za zdrowie
    prezesa, byleby zaplacic karta mbanku :-)

    Bank dzis ma z tego chyba ok 1%, czyli 3zl, i od tego sie liczy premia
    prezesa.

    Przecietny czlowiek robi miesiecznie zakupy za wiecej niz 300zl, wiec
    taki wymog jest niczym ... chyba ze tych kart wiecej.

    J.