  • 1. Data: 2015-03-10 18:40:39
    Temat: Smart lokata. Odradzam
    Od: azot <z...@g...pl>

    Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!

    Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku"
    wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
    dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
    Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone
    lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo
    wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan
    poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj,
    ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.

    Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet
    od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.

    P.S. Oczywiście oczekiwanie na konsultanta 10 minut i śmieszna
    powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
    konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam
    zapewne jednego konsultanta.
    Z tego wszystkie zapomniałem dopytać w jakim tworze mają być te lokaty.
    FM, Smart czy BIZ.

  • 2. Data: 2015-03-10 19:04:20
    Temat: Re: Smart lokata. Odradzam
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-03-10 o 18:40, azot pisze:

    > Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet
    > od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.

    Widocznie przez ten zjazd oprocentowania mają więcej klientów niż mogą
    obsłużyć :)

    > Z tego wszystkie zapomniałem dopytać w jakim tworze mają być te lokaty.
    > FM, Smart czy BIZ.

    Lokaty są w FM Bank PBP, reszta to tylko nazwy handlowe produktów.

  • 3. Data: 2015-03-10 20:16:32
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:40:45 UTC+1 użytkownik azot napisał:
> [...]
    > powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
    > konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam

    Ten bank tak ma i warto trzymać się z daleka.
    Oto moja opinia sprzed miesiąca we wcześniejszej dyskusji na tym forum:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.ba
    nki/Vh7Bp_9zqeY

    "Po raz trzeci mam problemy z lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po
    nieskutecznym namawianiu na odnowienie lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to
    później środki nie wróciły w dniu zakończenia kolejnej lokaty lecz dopiero po
    interwencji, a ostatnio 10 kPLN wysłane na Lokatę Powitalną Smart - wyparowało.
    W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank, rzekomo z
    powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania
    stwierdziła, że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank
    zaakceptował wniosek i w mailu podał ten numer do przelewu), drugi raz stwierdziła że
    pomyłkowo zwrócono środki już dwukrotnie i PRZY OKAZJI (!) prosi by odesłać jeden
    przelew z powrotem. Czy to jest profesjonalne działanie?
    Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
    żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
    oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
    Do trzech razy sztuka".

    A to opinia innego forumowicza:
    "https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.b
    anki/zIj-PV6fo4s

    "> 29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
    Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
    wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:
    "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w
    programie pocztowym [...]"
    Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:
    "Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:
    FM Bank PBP S.A. (l...@f...pl)
    Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i
    spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował,
    skontaktuj się z pomocą techniczną.
    Informacje diagnostyczne dla administratorów:
    Generowanie serwera: pbp-bank.pl
    l...@f...pl
    #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
    [...]"
    Co za gniot :) "

    I to jest właściwe podsumowanie.
    Dodatkowo potwierdzam: adres mailowy do kontaktu z bankiem podany w potwierdzeniu
    przyjęcia wniosku jest lipny i za każdym razem zwraca komunikat jak wyżej.

  • 4. Data: 2015-03-11 12:24:16
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-03-10 o 18:40, azot pisze:
    > Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!
    Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
    > dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.

    Też tak mam. W poniedziałek rano poszla kasa, środa południe brak odzewu.

> [...]
    > powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
    > konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam

    Też zadzwoniłem. Usłyszałem, ze bank ma problemy z systemem.
    Podobno zysków miliony, a system zrobili za dwa złote.
    Maksymalizacja zysku.
    Więcej kasy nie zamierzam tam wysyłać. To jest śmieszny "bank".

  • 5. Data: 2015-03-12 08:45:00
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
    > wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:
    > "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w

    Oczywiście, że nie odpowiadają na maile. Od trzech dni nie dostarczyli
    także potwierdzenia lokaty. W rozmowie telefonicznej twierdzą, że lokata
    "jest na gębę" a jak mi nie psuje to mogę zabierać kasę bez odsetek.
    Bezczelność totalna.

  • 6. Data: 2015-03-12 13:56:13
    Od: m...@g...com

> [...]
    > zapewne jednego konsultanta.
    > Z tego wszystkie zapomniałem dopytać w jakim tworze mają być te lokaty.

    Eh, czyli niejestem jedyny. Lokata założona tydzień temu. Do chwili obecnej brak
    potwierdzenia. Dzwoniłem dwa razy. Za pierwszym razem dowiedziałem sie, że lokata
    została założona i potwierdzenie dostanę o 20. Za drugim razem (trzy dni po
    poprzednim telefonie) usłyszałem ,że nie wiadomo kiedy otrzymam potwierdzenie bo trwa
    awaria. Na maile w ogóle brak odpowiedzi.

  • 7. Data: 2015-03-12 16:50:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mdrg64$aeg$...@n...news.atman.pl

    > także potwierdzenia lokaty. W rozmowie telefonicznej
    > twierdzą, że lokata "jest na gębę" a jak mi nie psuje
    > to mogę zabierać kasę bez odsetek. Bezczelność totalna.

    I już wiadomo, dlaczego smart. ;)

    Czasami zastanawiam się nad tym, dokąd dojdzie ta
    bezczelność w tym dziwnym kraju -- państwa prawa.
    Coraz częściej dochodzę do wniosku, że jednak
    Lenin nie był złym człowiekiem. ;)

    W głowie mi nie mieści się to, co czynią w Polsce
    ludzie rzekomo podwyższonej wiarygodności...

    I coraz częściej przyznaję Bogu rację co do (w sprawie?)
    zezwolenia na wystąpienie (zaistnienie) listopadowej
    Rewolucji Październikowej z jej krwawymi następstwami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-03-15 10:17:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Więcej kasy nie zamierzam tam wysyłać. To jest śmieszny "bank".

    Ja tam mam od lat jakąś lokatę. Kilka dni przed upływem
    terminu dzwoni zawsze Pan konsultant i proponuje przedużenie
    na kolejne kilka miesiący (bo ja zawsze zakładam jako nieodnawialne)
    z jakimś minimalnie lepszym procentem.
    Ja się zgadzam i po miesiącu przychodzi pocztą (wybieram zwykły list)
    potwierdzenie założenia. Widać stałych klientów lepiej traktują

  • 9. Data: 2015-03-15 23:31:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 55054ef6$0$24518$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Ja się zgadzam i po miesiącu przychodzi pocztą (wybieram zwykły list)
    > potwierdzenie założenia. Widać stałych klientów lepiej traktują

    Farciarz z Ciebie -- nam od paru lat stale obniżają
    oprocentowanie, a Tobie podwyższają od lat...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-03-16 17:21:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:me518s$j4n$1@node2.news.atman.pl...

    > "cef" 55054ef6$0$24518$6...@n...neostrada.pl

    > Farciarz z Ciebie -- nam od paru lat stale obniżają
    > oprocentowanie, a Tobie podwyższają od lat...

    Ja jestem zadowolony.
    Procent nie jest jakiś zabójczo wysoki, ale
    jak pamiętam wyższy niż w innych równolegle
    aktywnych produktach na rynku (bez konta)