  • 1. Data: 2015-03-11 10:17:33
    Temat: Uważajcie przed złożeniem PIT-a - banki przysyłają PIT 8-C
    Od: m...@g...com

    Witam Ponieważ jesteśmy w gorącym okresie a w zasadzie już po okresie otrzymywania
    rocznych informacji o dochodach od naszych pracodawców to przed złożeniem czy
    wysłaniem PIT-a radzę poczekać na PIT-y 8-C z banków jeśli braliście udział w
    promocjach. Mnie właśnie uraczyły takimi PIT-ami 2 banki :

    1) ING Bank Śląski - świadczenie wynikające z promocji organizowanej przez bank

    2) PKO BP SA. a w zasadzie Inteligo - świadczenie otrzymane w związku z promocjami
    oferowanymi przez bank

    Radzę więc poczekać gdyż do mnie przyszło listem zwykłym

    a może wiecie jakie inne banki wystawiają jeszcze PIT-y w zw. z tzw. cash-backiem czy
    moneybackiem

  • 2. Data: 2015-03-11 10:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 marca 2015 10:17:35 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Radzę więc poczekać gdyż do mnie przyszło listem zwykłym
    Korektę zawsze można zrobić
    > a może wiecie jakie inne banki wystawiają jeszcze PIT-y w zw. z tzw. cash-backiem
    czy moneybackiem

    A nie jest tak że te PITy powinny trafić do adresata do końca lutego?

  • 3. Data: 2015-03-11 10:53:05
    Od: m...@g...com

    A nie jest tak że te PITy powinny trafić do adresata do końca lutego?

    nie nie powinny trafić liczy się bowiem data wysłania a więc stempla pocztowego

    No i tu banki owe banki sie wyrobiły Data nadania widniej wraz ze stemplem poczty
    uwaga... 27 lutego a więc ostatni roboczy dzień lutego - a więc termin ustawowy
    został dotrzymany

    Do mnie dotarł 6 marca do skrzynki pocztowej

  • 4. Data: 2015-03-11 10:55:52
    Od: m...@g...com

    Korektę zawsze można zrobić

    Poza tym korekta zrobiona zaraz po wysłaniu źle świadczy o podatniku - no i moga
    pomysleć że coś kombinujesz - i wezwac na kontrolę - i to nie chodzi o to bo ja np.
    nic nie ukrywam ale samo łażenie tłumaczenie (trzeba wolne w pracy brać) nie jest
    przyjemne tym bardziej że jak dostałem 100 zł to korekta jest o 18 zł a więc jedno
    wielkie g....o

  • 5. Data: 2015-03-11 12:45:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2015 02:17:33 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Radzę więc poczekać gdyż do mnie przyszło listem zwykłym
    >
    > a może wiecie jakie inne banki wystawiają jeszcze PIT-y w zw. z tzw. cash-backiem

    3) Meritum - polecony w lutym.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-03-11 13:42:45
    Od: Mietek <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Radzę więc poczekać gdyż do mnie przyszło listem zwykłym
    >
    > a może wiecie jakie inne banki wystawiają jeszcze PIT-y w zw. z tzw. cash-backiem

    w większości PIT-8C przyszedł za programy rekomendacyjne. Reszta łapie się jako
    sprzedaż premiowa, tu masz więcej:
    http://livesmarter.pl/za-ktore-promocje-bankowe-go-o
    trzymamy-pit-8c/

  • 7. Data: 2015-03-11 13:54:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 marca 2015 10:55:53 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    przyjemne tym bardziej że jak dostałem 100 zł to korekta jest o >18 zł a więc jedno

    W ostatnich chyba 4 latach co roku składałem korekty i póki co spokój. Ale może też
    być tak jak piszesz. Zalezy od USa pewnie.

  • 8. Data: 2015-03-11 16:50:59
    Od: m...@g...com

    no to tak jak mówiłem

    po pierwsze - wcale to nie świadczy dobrze o tobie - a wręcz przeciwnie - że masz
    burdel w papierach - albo że nie potrafisz wpisac 4 kwot do zeznania - albo nie wiesz
    w ilu miejscach pracowałeś

    a poza tym nie ciesz się tak jeszcze - zobowiązanie przedawnia się w zasadzie dopiero
    po 6 latach więc jeszcze maja czas cię skontrolować

  • 9. Data: 2015-03-11 16:52:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Mar 2015 02:17:33 -0700 (PDT), m...@g...com wrote:

> [...]
    >
    >2) PKO BP SA. a w zasadzie Inteligo - świadczenie otrzymane w związku z promocjami
    Ja dostalem kilka dni temu z Aliora za wyplaty z tytulu polecania
    AliorKantor.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2015-03-12 03:45:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" j...@4...com

    > Ja dostalem kilka dni temu z Aliora za wyplaty z tytulu polecania AliorKantor.

    Melduję o otrzymaniu PITu merytorycznie donoszącego o 70 wiśniach.

    -=-

    http://zus.pox.pl/zus/zus-wyplaci-swiadczenia-osobom
    -ktore-nie-placa-skladek.htm
    1000 zł miesięcznie. Nowe świadczenie otrzymasz tylko wtedy, gdy... nie płaciłeś
    składek ZUS.

    --
    niedzie pon wto śro czw pią sob nie pon wtorek śro
    295 362 342 332 322 312 305 300 295 289 286 358 333