    From: Bogusz <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kody jednorazowe [Inteligo]
    Date: Mon, 19 Sep 2005 18:59:59 +0200

    Konta w Inteligo (nie PKOInteligo) używam od kilku lat. Jak do tej pory
    kody jednorazowe były zużywane po kolei.
    Dzisiaj jednak system poprosił mnie o podanie kodu 11 pomimo, że kod 10
    nie był jeszcze zużyty.
    Na rachunku na pierwszy rzut oka niczego nie brakuje.
    Konsultantka Inteligo udzieliła mi standardowej odpowiedzi konsultanta
    "Tak, jest to możliwe - podyktowane jest to względami bezpieczenstwa"
    Ponoć taki fiuczer mają od kilku tygodni.
    Jednak cień wątpliwości mi pozostał. Mianowicie jakoś zastanawiam się
    JAKIE to względy bezpieczeństwa mogłyby powodować pominięcie kodu.
    Czyżby podejrzenie o kompromitację tego kodu? Bo wytłumaczenie
    konsultantki, że to się dzieje losowo - to jakoś mnie nie przekonuje.

    Czy ktoś z Was spotkał sie z podobnym zachowaniem systemu Inteligo?
    Co sądzicie o tej sytuacji?
    Czy to tylko ja mam jakąś paranoję?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.