  • 1. Data: 2011-12-12 12:22:22
    Temat: Kiedy ruszają wplatomaty Idea Banku?
    Od: " KM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Generalnie Idea Bank to bank idealny* ;) Nie, nie pracuję tam ;) Zero opłat za
    kartę, prowadzenie konta, przelewy i wszystkie bankomaty za darmo.
    Wkurwiają mnie jednak dwie rzeczy. Brak wpłatomatów i konieczność posiadania
    dowodu przy wpłacaniu na własne czy cudze konto w placówce. Co ciekawe bez
    prowizji i bez konieczności posiadania dowodu można wpłacić na konto Idea w
    Getin Banku. Kiedy wreszcie przy placówkach Idea Banku powstaną wpłatomaty?

    *Przeniosłem się do nich bo tym jak ten szajsowaty mBank wprowadził opłatę za
    karty.

  • 2. Data: 2011-12-12 14:14:41
    Temat: Re: Kiedy ruszają wplatomaty Idea Banku?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 12:22:22 +0000, KM napisał(a):

    > Kiedy wreszcie przy placówkach Idea Banku powstaną wpłatomaty?

    IMO wcale, no chyba że w euronecie wynajmą.

    --
    xbartx