  • 1. Data: 2011-12-12 11:28:36
    Temat: Optima - znów brak odsetek
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jest godzina 12.25. Nadal odsetki od lokat za wczorajszy dzień nie
    naliczone. Ciekawe o której zaksięgują pierwszą sesję przychodzącą.
    Niedługo zamiast "szewski poniedziałek" będzie się mówić "optimowski
    poniedziałek"

  • 2. Data: 2011-12-12 12:24:04
    Temat: Re: Optima - znów brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:28:36, napisałeś na temat: "Optima -
    znów brak odsetek"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:jc4oh4$n2i$1@inews.gazeta.pl

    > Jest godzina 12.25. Nadal odsetki od lokat za wczorajszy dzień nie
    > naliczone.

    U mnie to samo i lokaty nie odnowione na dziś.

    > Ciekawe o której zaksięgują pierwszą sesję przychodzącą.

    Ta o 12:00 już wypadła, teraz czekam na 16:00 ale pewnie jak zwykle przelewy
    pojawią się po 16:30, by już dziś nowych lokat nie otworzyć.

    --
    TZ

  • 3. Data: 2011-12-12 15:30:12
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 12 Gru, 13:24, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
> [...]
    >
    > Ta o 12:00 już wypadła, teraz czekam na 16:00 ale pewnie jak zwykle przelewy
    > pojawią się po 16:30, by już dziś nowych lokat nie otworzyć.

    A czy przypadkiem nie mieliście na dziś odnowienia w weekend, o ile
    mnie pamięć nie myli, optima podczas weekendu nalicza do poniedziałku
    od razu.

    PS.
    U mnie przelewy są punkualnie o 16.00

  • 4. Data: 2011-12-12 15:37:22
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    od 16 gdy przyszedł przelew do 16:30 próbowałem załozyć lokatę i nie
    udalo się... na dodatek wylogowali mnie na koniec ;) nie wiem czy to
    przeciążenie systemu (wszyscy zakładają lokaty po 16 ) czy może to
    celowe ich "kłopoty"

  • 5. Data: 2011-12-12 15:58:11
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 16:30:12, napisałeś na temat: "Optima -
    znów brak odsetek"
    michalp m...@i...pl, news:5e21fdd5-f1c4-49a8-b426-1252521e7ba5@d17g2000yq
    l.googlegroups.com

    > A czy przypadkiem nie mieliście na dziś odnowienia w weekend, o ile
    > mnie pamięć nie myli, optima podczas weekendu nalicza do poniedziałku
    > od razu.

    Dziś naliczyli odsetki ok. godz. 16:00, tak samo odnowienie lokaty.

    > PS.
    > U mnie przelewy są punkualnie o 16.00

    A co się stało z sesją o 12:00 ?

    --
    Hej!
    TZ

    - Reumatyzm łamie dziadka i przepowiada pogodę. -

  • 6. Data: 2011-12-12 17:13:24
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 16:37:22, napisałeś na temat: "Optima -
    znów brak odsetek"
    Gieniu d...@i...eu, news:6d796ff0-e1bc-43a6-8f9f-089af704c01d@q11g2000vb
    q.googlegroups.com

    > od 16 gdy przyszedł przelew do 16:30 próbowałem załozyć lokatę i nie
    > udalo się... na dodatek wylogowali mnie na koniec ;) nie wiem czy to
    > przeciążenie systemu (wszyscy zakładają lokaty po 16 )

    Godz. 18:00 i założenie lokaty przeszło bez problemu.
    Pierwsze dwie lokaty także dopiero mogłem założyć ok. 18:00.

    > czy może to celowe ich "kłopoty"

    Coś w tym chyba jednak jest.

    --
    TZ

    - Całemu oddziałowi wojska złożono najserdeczniejsze życzenia ekshumacji. -

  • 7. Data: 2011-12-12 18:05:28
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Godz. 18:00 i założenie lokaty przeszło bez problemu.
    >Pierwsze dwie lokaty także dopiero mogłem założyć ok. 18:00.

    >Coś w tym chyba jednak jest.

    Teraz się założyła, początek 13-tego, koniec 14-tego. Niech się w d....
    pocałują.

  • 8. Data: 2011-12-12 18:30:56
    Od: michalp <m...@i...pl>

    > Teraz się założyła, początek 13-tego, koniec 14-tego. Niech się w d....
    > pocałują.

    To znaczy - zrobili to, co napisali w regulaminie.

    Po pierwsze nie chcę bronić Optimy, nie mam w tym żadnego interesu,
    ale dziwie się niektórym uzytkownikom, którzy tak pilnie chcą założyć
    lokaty między 16.00, a 16.30? Tak, jakby jeden dzień z 4.6 proc. to
    była różnica między 6.49. Przy maksymalnej kwocie 108000 to jest ok. 5
    zł różnicy. Po wpisach sądzę jednak, że nie są to tak duże kwoty, więc
    mówimy o kilku złotych "straty". I widzę - pędzeienie przez miasto,
    żeby się wyrobić; bieg do domu.... Panowie - szkoda czasu!

    Dajcie sobie trochę luzu - załóżcie lokatę wieczorem, albo następnego
    dnia. I proszę się nie dziwić, że system pada chwilę po 16.00! To są
    już bardziej uroki Internetu, niż banku.

    PS.
    Dla mnie idotyczne jest to, że do 16.30 można zakładać lokaty. Tego
    akurat nie rozumiem!

  • 9. Data: 2011-12-12 18:57:12
    Od: "Lukasz" <l...@v...pl>

    Czy jeżeli założy się lokatę po 16:30 to kasa jest od razu blokowana pomimo
    tego, że lokata wystartuje dopiero następnego dnia, czy też czeka na koncie
    oszczędnościowym i dopiero następnego dnia z niego znika?
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 10. Data: 2011-12-12 19:04:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "michalp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >Dla mnie idotyczne jest to, że do 16.30 można zakładać lokaty. Tego
    >akurat nie rozumiem!

    A gdyby Ci płacili za takie plucie po konkurencji więcej niż wynoszą
    odsetki?

    --
    marfi