  • 1. Data: 2011-12-12 15:14:10
    Temat: Świetny kontakt z BGŻ Optima
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    Tak, tak - macie rację: tytułowe "Świetny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

    Napisałem 6 dni temu (!) email przez stronę kontaktową banku, opisując
    problem i zaznaczając, że wybrałem taką formę kontaktu, bo dodzwonienie się
    na podany nr telefonu jest niemal niemożliwe... Podałem swój telefon
    kontaktowy.
    Dziś dostałem odpowiedź. Konkretną i pomocną ;-)
    "(...) w celu wyjaśnienia sprawy prosimy o kontakt pod nr 801-280-280".

    No rewelacja!
    :-)

  • 2. Data: 2011-12-12 15:28:16
    Temat: Re: Świetny kontakt z BGŻ Optima
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> writes:

    > Tak, tak - macie rację: tytułowe "Świetny" powinno być w cudzysłowiu ;-)

    Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedź była za każdym
    razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest źle.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 3. Data: 2011-12-12 15:46:42
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Kamil "Jońca"" napisał:
    > Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedź była za każdym
    > razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest źle.

    No to pozazdrościć.
    Mam nadzieję, że:
    - nie będe miał więcej potrzeby pilnego kontaktu,
    - jeśli już bedę musiał pisać, to też potraktują mnie "normalnie" (czytaj:
    odpowiedź przyjdzie szybko i będzie sensowna).

  • 4. Data: 2011-12-12 18:40:59
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-12-12 16:14, Robert pisze:
> [...]
    > Dziś dostałem odpowiedź. Konkretną i pomocną ;-)
    > "(...) w celu wyjaśnienia sprawy prosimy o kontakt pod nr 801-280-280".

    Dlaczego co 2 wątek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej
    niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0
    problemów od 2 lat

    nie rozumiem Was aż tak skąpi jesteście czy co ?

    gregor

  • 5. Data: 2011-12-12 18:53:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lat
    >
    > nie rozumiem Was aż tak skąpi jesteście czy co ?

    Mam wrażenie, że to "płatne pachołki" napierdalają spamem.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-12-12 19:17:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 19:40:59 +0100, gregor napisał(a):

    > Dlaczego co 2 wątek jest o BGŻ ? aż tak bardzo zależy Wam na 1% więcej
    > niż w innych bankach ? ja mam 5,25% w polbanku w "marmurku" i 0
    > problemów od 2 lat

    Jeżeli masz na myśli konto "Mocno Oszczędzające" to o ile mnie pamięć nie
    myli jest tam już tylko 4,75%.
    Co do BGZO to zawsze tak jest jak wchodzi coś nowego, aczkolwiek też mam
    wrażenie, że tym razem jest tego trochę więcej a większość obraca się
    wokół tych samym tematów na okrągło, jakby nie można popatrzeć do
    archiwum. A już posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela,
    zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek"
    rzeczywiście można by sobie darować.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-12-12 19:48:47
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 19:53, marfi pisze:
    > Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, że to "płatne pachołki" napierdalają spamem.

    Ta, zwłaszcza, że wszyscy piszą jednolicie "mam konto w BGŻ Optima i
    zero problemów, jestem bardzo zadowolony"
    :D

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 8. Data: 2011-12-12 20:02:11
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-12-12 20:17, xbartx pisze:

> [...]
    > archiwum. A już posty w stylu "jest godzina 00:00:01 niedziela,
    > zalogowałem się do konta i nie widzę swoich 7 groszy odsetek"

    "codzienny sukces" 5,25 do konca 15 stycznia a pozniej 5% i trzeba sie
    zglosic osobiscie w "marmurku" zeby pozmieniac konta ...

    (zadna rewelacja) ale w porownaniu z tymi tematami, ze jakies problemy i
    przezywanie, ze przelew nie doszedl w dniu kiedy byl wyslany to jest
    zenujace co za roznica przy 10 tys to zaledwie 100 zł zaden majatek a
    nerów chyba więcej (i wcale nikogo nie przekonuje do polbanku)

    gregor

  • 9. Data: 2011-12-12 20:14:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ta, zwłaszcza, że wszyscy piszą jednolicie "mam konto w BGŻ Optima i zero
    > problemów, jestem bardzo zadowolony"

    Mam Ci napisać, że płatne pachołki są z obu stron abyś zrozumiał?
    No to masz:
    "Mam wrażenie, że napierdalają się płatne pachołki z obu stron - bgż i
    przerażonej konkurencji" :))))))))))

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-12-12 22:49:17
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja się skontaktowałem z nimi 2 czy 3 krotnie, odpowiedź była za każdym
    > razem następnego dnia, zrobili co trzeba. Więc nie jest źle.
    >
    > KJ

    a mi dziś zjadło kasę. walczyłem w ciągu dnia z zakładaniem lokat, co
    chwilę błąd, spróbuj później. spoko, nie takie rzeczy nie wyprowadzały
    mnie z równowagi :) no i od czasu do czasu jednak się udawało coś
    założyć. ostateczny rezultat walki to kasa z konta zeszła a lokata nie
    założyła się. różne cuda widziałem, różne badziewne systemy
    przerabiałem, ale to pierwszy taki bank, w którym kasa znikła w czarnej
    dziurze. gratulacje.

    PG