  • 1. Data: 2008-08-24 09:49:41
    Temat: Karta podobna do Citi
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Szukam karty kredytowej podobnej funkcjonalnoscia do Citi, tylko z troszke
    wiekszym limitem - tutaj Citi jest niestety niereformowalny. Czyli chodzi mi
    o karte ze zdjeciem, autoryzowana podpisem (karta dodatkowa to chyba
    standard, nie probem ?) dobrze by bylo, zeby mozna bylo oplacac rachunki na
    takiej zasadzie jak w Citi. Nienajgorsze przeliczniki (Citi nie jest tutaj
    zachwycajacy), dobry podglad w necie. Co mi sie podoba w Citi, to brak oplat
    typu "3 zl mies. za niezrobienie obrotu xxx zl" - takiej karty "z obrotami"
    ;] po prostu nie chce.

    Rozumiem, ze szukam niedoscignionego idealu i chce za duzo ? :DDD

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2008-08-24 13:49:02
    Temat: Re: Karta podobna do Citi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    > Co mi sie podoba w Citi, to brak oplat typu "3 zl mies. za niezrobienie
    > obrotu xxx zl" - takiej karty "z obrotami" ;] po prostu nie chce.

    Nie ma takiej karty. Przede wszystkim Citi jest wyjatkowe pod wzgledem
    przelewow, bo sa one darmowe i bezodsetkowe.

    Zdjecie i podpis dostaniesz w wielu bankach aczkolwiek np. Multibank
    (bardzo dobry podglad online) czy BZWBK (przelew za 3 zl na dowolna
    kwote) odpadaja, bo maja chip i autoryzacje PIN.

    Wydaje mi sie, ze rozwiazaniem jest wyrobienie sobie dodatkowej karty w
    innym banku i uzywanie jej gdy limit Citi sie skonczy.

    PS. Tez mam ten sam problem, limit na KK Citi smiesznie niski i nie da
    sie go podwyzszyc. Inne banki (z tych normalnych nie jakies dziwne
    twory) daja mi KK z limitami kilka razy wiekszymi, a Citi niestety nie,
    pomimo, ze obroty mam spore i tak niski limit mnie dusi. Tym niemniej ja
    ta karte mam dozywotnio za darmo wiec poczekam sobie na coroczne
    podwyzszanie limitu o 50% (mam nadzieje, ze nadal beda podwyzszac).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-08-24 14:48:13
    Temat: Re: Karta podobna do Citi [prosze o jak najwiecej opinii]
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Mithos wrote:

    > Nie ma takiej karty. Przede wszystkim Citi jest wyjatkowe pod wzgledem
    > przelewow, bo sa one darmowe i bezodsetkowe.

    To jedyne takie karty na rynku ?

    > Zdjecie i podpis dostaniesz w wielu bankach aczkolwiek np. Multibank
    > (bardzo dobry podglad online) czy BZWBK (przelew za 3 zl na dowolna
    > kwote) odpadaja, bo maja chip i autoryzacje PIN.

    Nie, to odpada.

> [...]
    > niemniej ja ta karte mam dozywotnio za darmo wiec poczekam sobie na
    > coroczne podwyzszanie limitu o 50% (mam nadzieje, ze nadal beda

    Tez myslalem o dodatkowej karcie z innego banku, ale za cholere nie wiem,
    jaka to moze byc. Czy to tajemnica, jakich Ty uzywasz i dlaczego wlasnie te,
    czy mozesz o tym napisac ?

    Poprosilbym innych o napisanie, dlaczego wlasnie uzywaja tej a nie innej
    karty.

    Dziekuje.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 4. Data: 2008-08-24 15:02:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Tez myslalem o dodatkowej karcie z innego banku, ale za cholere nie
    > wiem, jaka to moze byc. Czy to tajemnica, jakich Ty uzywasz i dlaczego
    > wlasnie te, czy mozesz o tym napisac ?

    Ja uzywam aktualnie trzech kart.

    1. VISA Gold Multibank - najlepszy podglad ze wszystkich kart dostepnych
    na rynku. Karta ma sensowne ubezpieczenia dla posiadacza karty (od
    nieuprawnionego uzycia itp.). Poza tym z poziomu www mozna dowolnie
    konfigurowac sobie limity wydatkow i form platnosci (osobne limity dla
    platnosci bezgotowkowych, dla wyciagania pieniedzy z bankomatu, dla
    wyplat w oddziale banku - mozna np. wyplaty gotowkowe ustawic na 0). Ja
    mam jeszcze stara wersje, autoryzowana podpisem, niestety tylko do
    pazdziernika, bo pozniej stane sie "szczesliwym" posiadczem karty
    chipowej i rozwazam jej zamkniecie. A karty uzywam bo konto w Multibanku
    jest moim kontem glownym i karte z limitem kilkanascie tys PLN dostalem
    bez zadnych oswiadczen, zaswiadczen i innych papierow.
    Karta bardzo latwo moze byc darmowa na kolejny rok (wystarczy nia
    zaplacic 120 raz w roku - kwota nie ma znaczenia, czyli kupujesz jakies
    gazety i inne pierdoly i juz jest bardzo szybko darmowa).

    2. VISA CITI BP - masz karte w Citi wiec nie bede sie rozpisywal. W
    skrocie : fajny program partnerski, realne znizki w fajnych sklepach,
    dobra obsluga, bezplatne przelewy.

    3. MC Millenium Pilkarska - potrzebowalem karty w innym systemie niz
    VISA. W Millenium mialem juz kilka kart wczesniej, VISA, MC, AmEX
    (wszystkie Goldy) i bylem z nich zadowolny, wiec zdedcydowalem sie miec
    u nich takze MC. Karta niczym szczegolnym sie nie wyroznia poza tym, ze
    dostalem do niej czapeczke i dwa t-shirty (Euro 2008).
    Mozna w pewnym zakresie ustalac limity dzienne ale jako, ze nie posiadam
    w Millenium konta to moge to robic tylko telefonicznie. Podglad online
    nie jest najlepszy ale nie jest tez najgorszy, moim zdaniem jest troche
    lepszy od tego z Citi.
    Dodam tylko, ze karte z limitem kilkanascie tys takze dostalem bez
    koniecznosci legitymowania sie jakimikolwiek zaswiadczeniami o dochodach
    itp.
    Zwrocic jednak trzeba uwage, ze obsluga w oddzialach Millenium jest
    zenujaca i jesli nie znajdzies sobie jakiegos sensownego oddzialu to
    mozesz stracic nerwy (pracownicy nie znaja procedur wlasnego banku, nie
    znaja swoich produktow itp. trzeba ich przekonywac co i jak ma byc).

    MC Millenium uzywam poniewaz tak naprawde na polskim rynku nie ma
    sensownych kart MC. Co prawda jakies tam karty partnerskie (Shell,
    Orlen) posiadaja Pekao oraz PKO BP ale banki te maja raczej srednia
    opinie no i posiadanie samej KK ma swoje wady (brak podgladu online w
    PKO BP). Fajne MC wydaje takze Raiffeisen, ale bank ten ma dziwne opinie
    jesli chodzi o fraudy, przynajmniej pojawiaja sie glosy, ze bank za
    takie dzialania obciaza klienta - do tego tragiczny podglad online.

    Ja z uslug Millenium jestem zadowolony wiec planuje u nich pozostac
    (karta autoryzowana jest podpisem).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-08-24 19:37:10
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Nie ma takiej karty. Przede wszystkim Citi jest wyjatkowe pod wzgledem
    > przelewow, bo sa one darmowe i bezodsetkowe.

    Tą wyjątkowość kart Citibanku opanowały rok temu karty Lukasbanku - KK
    Silver i Gold. Jak przysłowie mówi, że uczeń przerósł mistrza, tak
    karty Lukasbanku udostępniły przelewy z datą przyszłą. Do tego,
    przelewy liczą się do wymaganej sumy obrotów zwalniającej z opłaty
    rocznej.

  • 6. Data: 2008-08-24 21:58:18
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    k...@g...pl pisze:

> [...]
    > karty Lukasbanku udostępniły przelewy z datą przyszłą. Do tego,
    > przelewy liczą się do wymaganej sumy obrotów zwalniającej z opłaty

    Jakoś chyba nie jestem na bieżąco z ofertą Lukasa. Ich KK mają opcję
    przelewu?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 7. Data: 2008-08-24 22:06:45
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Dobek pisze:

    > Jakoś chyba nie jestem na bieżąco z ofertą Lukasa. Ich KK mają opcję
    > przelewu?

    Już doczytałem ;)

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 8. Data: 2008-08-26 08:11:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 24 Aug 2008 15:49:02 +0200, Mithos napisał(a):
    > Nie ma takiej karty. Przede wszystkim Citi jest wyjatkowe pod wzgledem
    > przelewow, bo sa one darmowe i bezodsetkowe.

    Nie jeste wyjątkowe, Visa Raiffeisen Amplico i Uniqa są nawet lepsze - po
    prostu robisz przelew dowolny przez internet i już, żadnych prowizji żadnego
    traktowania jako wypłata gotówki (choć opis w wyciągu potrafi przestraszyć :)
    Tyle że tylko dla pracowników i klientów odpowiednio Amplico i Uniqa
    niestety...

    > PS. Tez mam ten sam problem, limit na KK Citi smiesznie niski i nie da
    > sie go podwyzszyc. Inne banki (z tych normalnych nie jakies dziwne
    > twory) daja mi KK z limitami kilka razy wiekszymi, a Citi niestety nie,

    Ja na razie liczę na to, że może citi zechce podnieść mi nieco limit - przy
    obecnych obrotach muszę ją zasilać czasami nawet kilka razy w miesiącu, co
    jest nieco bez sensu jak na kartę kredytową ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2008-08-26 08:27:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > Tyle że tylko dla pracowników i klientów odpowiednio Amplico i Uniqa

    KK Amplico nie jest wydawana a jakie warunki musi spełnić klient aby
    dostał KK Uniqa nie wie ani bank, ani pani z firmy Uniqa, która
    przygotowywała taki produkt wspólnie z Rajfim.

  • 10. Data: 2008-08-26 12:41:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 26 Aug 2008 01:27:41 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):
    > KK Amplico nie jest wydawana a jakie warunki musi spełnić klient aby
    > dostał KK Uniqa nie wie ani bank, ani pani z firmy Uniqa, która
    > przygotowywała taki produkt wspólnie z Rajfim.

    Heh, nawet nie przypuszczałem że tak kiepsko z ich dostępnością :)

    Pozdrawiam,