  • 1. Data: 2009-06-13 12:12:42
    Temat: Karta kredytowa ......gdzie ?
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Sorry za lamerię ale nie brałem jeszcze nigdy karty kredytowej i nie bardzo
    jestem w tym zorientowany jakby ktoś uprzejmy doradził.
    .Może się zdarzyć tak ze będę potrzebował nagle powiedzmy 2-3 a może 5 tyś

    Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
    Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?
    W którym Banku najlepiej
    mam takie banki :

    - mBank
    - Inteligo
    - Polbank
    - GetinBank
    - BZWBK ale tylko konta $$ - Euro

    dzięi z góry
    pozdr

  • 2. Data: 2009-06-13 12:39:00
    Temat: Re: Karta kredytowa ......gdzie ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "..." h1053t$ocm$...@n...onet.pl

    > Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
    > Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?
    > W którym Banku najlepiej
    > mam takie banki :
    >
    > - mBank
    > - Inteligo
    > - Polbank
    > - GetinBank
    > - BZWBK ale tylko konta $$ - Euro

    GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

    Ja nie mam żadnego banku, ale mam karty. :)

    Mille teraz rozdaje kredyty, karty, coś jeszcze...

    -=-

    Gdzie brać? Tam, gdzie dają -- bez kłopotów, bez opłat, bez łaski...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-06-13 12:57:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h106l8$aou$1@inews.gazeta.pl

    > GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

    Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

  • 4. Data: 2009-06-13 13:19:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 13 Cze, 14:12, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

    > Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
    > Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?

    Takie opłaty są wszędzie. Najłatwiej zwolnić sie z opłat w Polbanku
    (przy najtańszej karcie wystarczy 24 transakcji rocznie czyli 2
    miesięcznie na dowolna kwotę.
    Ew. kk money.pl (W BZWBK) 5 transakcji miesięcznie na dowolną kwotę.
    w obu przypadkach pierwszy rok jest gratis.
    Pierwsza nie ma podgladu w necie (mozna tylko dostepne saldo, kwotę do
    spłaty i termin spłaty sprawdzić)

  • 5. Data: 2009-06-13 15:21:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h10887$njf$...@n...interia.pl

    > Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

    Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
    (; rozgarnięty jak kupa liści ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-06-13 15:49:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" e...@t...goo
    glegroups.com

    : Takie opłaty są wszędzie.

    Imo co bank to inna opłata. ;)

    mBank dał mi 100 złotych na kartę Radosną
    (miał zabierać 30 złotych rocznie, ale
    jak na razie słowa swego nie dotrzymał)
    BZWBK dawał 50 (ale w następnym roku zabierał 58,
    więc jeśli ktoś chciał zachować opłatę, musiał
    wypowiedzieć kartę na czas)
    Citi płacił prenumeratą Elle
    (ale trzeba się chyba było upominać)
    Mille płacił prenumeratą jakiegoś miesięcznika komputerowego rodem z IDG

    Jak widać -- co bank, to inna opłata. :) Do tego dochodzą uwspólnione
    opłaty takie jak bezpłatne przelewy z karty czy rabaty w sklepach
    i zwrot 1% od wydatków...

    Jak uniknąć opłaty? Trzeba być głupcem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-06-13 20:10:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ... pisze:
> [...]
    > jestem w tym zorientowany jakby ktoś uprzejmy doradził.
    > .Może się zdarzyć tak ze będę potrzebował nagle powiedzmy 2-3 a może 5 tyś

    Karta kredytowa, jak sama nazwa wskazuje ( :) ) sluzy do robienia
    zakupow a nie wyplat gotowki.

  • 8. Data: 2009-06-13 20:18:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Karta kredytowa, jak sama nazwa wskazuje ( :) ) sluzy do robienia zakupow
    > a nie wyplat gotowki.

    Dlaczego? Jesli mialbym koniecznosc zaciagniecia kredytu to wykorzystanie
    niektorych kart byloby korzystniejsze niz overdraft, np. na KK AQ mam
    oprocentowanie 9,9% a wyplata z dowolnego bankomatu bez prowizji. Gdbybym
    chcial skorzystac z overdraftu to oprocentowanie byloby wyzsze niz 12%.

    MK

  • 9. Data: 2009-06-13 20:35:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > na KK AQ mam oprocentowanie 9,9% a wyplata z dowolnego bankomatu bez
    > prowizji. Gdbybym chcial skorzystac z overdraftu to oprocentowanie

    Nie mieszaj pytajacemu nielicznymi kosztownymi wyjatkami.

  • 10. Data: 2009-06-13 23:52:10
    Od: Homzik <h...@g...com>

    najlepiej chyba alior, gdzie mozesz pozyczyc kase na 1% wartosci, a
    oprocentowanie bedzie doliczane po grace period

    albo wspomniany polbank, gdzie wieksze transakcje mozna rozlozyc na
    raty.