  • 1. Data: 2009-06-12 19:37:38
    Temat: domena bankowa
    Od: "RobsonStill" <c...@w...pl>

    Witam Was, jaką działalność witryny internetowej byście zaproponowali dla
    adresu o przykładowej nazwie: xxxx24.pl i xxxx24.com ( gdzie xxxx to nazwa
    banku zagranicznego)?
    Tylko poważne pomysły bez ubliżania proszę.

  • 2. Data: 2009-06-12 19:43:56
    Temat: Re: domena bankowa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-12, RobsonStill <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > banku zagranicznego)?
    > Tylko poważne pomysły bez ubliżania proszę.

    sock24.com

    :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-06-12 20:16:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Cze, 21:37, "RobsonStill" <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    > banku zagranicznego)?
    > Tylko poważne pomysły bez ubliżania proszę.

    Najlepiej w zaden sposob nie zwiazana z branza bankowa i finansowa.
    Mozesz tam np. hafty ludowe sprzedawac ;) Jesli wykorzystasz to do np.
    zarabiania na systemach partnerskich lub jakis porownywarkach
    produktow bankowych to juz ktoskiedys moze uznac za czyn nieuczciwej
    konkurencji a za to jest paragraf.

  • 4. Data: 2009-06-12 22:06:04
    Od: "RobsonStill" <c...@w...pl>

> [...]
    >zarabiania na systemach partnerskich lub jakis porownywarkach
    >produktow bankowych to juz ktoskiedys moze uznac za czyn nieuczciwej

    Czy promocja danego banku "charytatywna" (nie konkurencyjna dla niego) na
    tej stronie do czasu zebrania konkretnych danych statystycznych w celu
    negocjacji sprzedaży domeny dla tego banku jest legalna?
    Wydaje mi sie, ze raczej pragraf na to sie nie znajdzie, chyba, że się mylę.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-06-13 07:19:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobsonStill pisze:
> [...]
    > banku zagranicznego)?
    > Tylko poważne pomysły bez ubliżania proszę.

    Ankiety na temat jakosci uslug bankowych

  • 6. Data: 2009-06-13 12:58:32
    Od: "RobsonStill" <c...@w...pl>

    > Ankiety na temat jakosci uslug bankowych

    Dobry pomysł. Ale czy prezentacja danych ankietowanych nie podlega jakiejs
    ustawie?

  • 7. Data: 2009-06-13 13:45:47
    Od: BK <b...@g...com>

    On 13 Cze, 00:06, "RobsonStill" <c...@w...pl> wrote:

> [...]
    > negocjacji sprzedaży domeny dla tego banku jest legalna?
    > Wydaje mi sie, ze raczej pragraf na to sie nie znajdzie, chyba, że się mylę.

    Jak nie kijem go to go pala ;-) Zalezy na jaki bank trafisz ale jesli
    bedziesz chcial im "odsprzedac" domene to Cie udupia w NASK, oni tepia
    taki proceder jak "podbieranie&odsprzedaz".

  • 8. Data: 2009-06-13 16:09:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > banku zagranicznego)?
    > Tylko poważne pomysły bez ubliżania proszę.

    POważne?
    Raczysz żartować.

    zyga

  • 9. Data: 2009-06-14 00:14:30
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    BK pisze:

    > Jak nie kijem go to go pala ;-) Zalezy na jaki bank trafisz ale jesli
    > bedziesz chcial im "odsprzedac" domene to Cie udupia w NASK, oni tepia
    > taki proceder jak "podbieranie&odsprzedaz".

    Nawet ostatnio był wyrok w tej sprawie, gdzie gość specjalnie kupił
    domenę pod sprzedaż. I potem na drodze sądowej Polska z ligą siatkówki(
    jeśli dobrze pamiętam) wygrał bezpłatne przekazanie im tej domeny.

  • 10. Data: 2009-06-14 10:34:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Cze, 02:14, SpeX <s...@v...pl> wrote:

    > Nawet ostatnio był wyrok w tej sprawie, gdzie gość specjalnie kupił
    > domenę pod sprzedaż. I potem na drodze sądowej Polska z ligą siatkówki(
    > jeśli dobrze pamiętam) wygrał bezpłatne przekazanie im tej domeny.

    Dokladnie. Takie zachowania sa ostro tepione zarowno przez NASK, sady
    polubowne ds. domen jak i zwykle sady. Bo to zaden biznes czy
    pomyslowosc tylko czyste cwaniactwo. Powstaje/wchodzi na rynek/
    istnieje firma X a jakis koles siedzi po nocy i szuka kombinacji nazwy
    X, ktora mozna by zarejestrowac jako domene i pozniej odsprzedac... ;-)