  • 1. Data: 2009-06-12 21:28:00
    Temat: [Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Citi wprowadza nowy Regulamin i nowa TOiP, zaczynaja obowiazywac od 1
    lipca...
    http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/toip_kont_010709.pdf
    http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    konta/regulamin_kont_010709.pdf

    Hm...ciekawe czy Nordea utrzyma TOiP...

    MK

  • 2. Data: 2009-06-12 22:34:28
    Temat: Re: - nowa TOiP od 1 lipca
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Cze, 23:28, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Hm...ciekawe czy Nordea utrzyma TOiP...

    Mam nadzieję, bo dopiero co otworzyłem rachunek...

  • 3. Data: 2009-06-13 06:48:12
    Temat: Re: [Citi] - nowa TOiP od 1 lipca
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
    > Citi wprowadza nowy Regulamin i nowa TOiP, zaczynaja obowiazywac od 1
> [...]

    Analizowales? Jak z przelewami z kart?

  • 4. Data: 2009-06-13 07:01:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Analizowales? Jak z przelewami z kart?

    Sam rzucilem okiem - nie zdzierzylem :))

    To koniec Citione Direct.

    W regulaminie nie mam pojecia co sie zmienilo.

  • 5. Data: 2009-06-13 08:45:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Analizowales? Jak z przelewami z kart?

    Ale jaja z tą TOiP. Warunki zwalniające z opłat za konta koszmarne
    (wypływy: 2500 PLN dla CitiDirect, 5000 PLN dla CitiOne - inaczej
    płacimy 17,99 PLN). W każdym przypadku debetowa karta płatna (CitiDirect
    2,99 PLN, CitiOne 5,99 PLN - ale wszystkie bankomaty bezpłatne).

    Reasumując : jeśli ktoś nie ma wpływów 5000 PLN to za rachunek w Citi
    zapłaci 17,99 PLN + 5,99 PLN za kartę. To nawet lepiej niż w PKO BP.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-06-13 09:00:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0voul$rnk$1@news.onet.pl...

    > Reasumując : jeśli ktoś nie ma wpływów 5000 PLN to za rachunek w Citi
    > zapłaci 17,99 PLN + 5,99 PLN za kartę. To nawet lepiej niż w PKO BP.

    Ale jak ma to oferta warta rozwazenia. Wszystkie bankomaty bez prowizji +
    mozliwosc podpiecia karty debetowej do konta walutowego. A w takim Multi AQ
    przy 5tys oplata niewiele mniejsza i brak tych 2 elementow.
    Ja w kazdym razie dodalem CitiOne do swojej listy obserwacyjnej. Do konca
    sierpnia poczekam jeszcze w Fortisie a potem Nordea Spektrum (o ile nie
    zmienia TOiP) lub CitiOne :).

    MK

  • 7. Data: 2009-06-13 09:08:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > Ja w kazdym razie dodalem CitiOne do swojej listy obserwacyjnej. Do
    > konca sierpnia poczekam jeszcze w Fortisie a potem Nordea Spektrum (o

    Pomijam to 17,99 PLN bo z tego można się wymigać. Ale 5,99 PLN za kartę
    debetową ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-06-13 09:09:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-13, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Ale jak ma to oferta warta rozwazenia. Wszystkie bankomaty bez prowizji +
    > mozliwosc podpiecia karty debetowej do konta walutowego.

    I ten jakże zajebisty interfejs online... ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-06-13 09:15:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h0vqa6$uj9$1@news.onet.pl...

    > Pomijam to 17,99 PLN bo z tego można się wymigać. Ale 5,99 PLN za kartę
    > debetową ?

    Ja to traktuje raczej jako abonament za wyplaty ze wszystkich bankomatow.
    Gdybym bral to oczywiscie Mastercard Electronic, a nie Maestro, wiec
    dodatkowo mozliwosc przeprowadzenia nawet transakcji IO bez przewalutowania.

    MK

  • 10. Data: 2009-06-13 09:19:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > I ten jakże zajebisty interfejs online... ;)

    Rewelecyjny nie jest ale najwazniejsza funkcjonalnosc ma. Dla mnie w
    przypadku konta najwazniejsze jest dokonywanie przelewow oraz dostep do
    gotowki.

    MK