  • 1. Data: 2009-06-13 10:43:36
    Temat: Gdzie karta dla pelnomocnika ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W którym banku oferują nie tylko korzystnie oprocentowany rachunek, ale i kartę dla
    pełnomocnika?

    Jakieś wyjście to moze Eurobank z kartą niespersonalizowaną (jesli w leguraminie nie
    ma zakazu) - ale gdzie wydają normalną kartę imienną, dla pełnomocnika do rachunku?
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-13 12:22:46
    Temat: Re: Gdzie karta dla pelnomocnika ?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h0vvr5$srs$1@news.wp.pl, *ąćęłńóśźż* wrote:
> [...]
    >
    > Jakieś wyjście to moze Eurobank z kartą niespersonalizowaną (jesli w
    > leguraminie nie ma zakazu) - ale gdzie wydają normalną kartę imienną,

    W Eurobanku wydaja i spersonalizowana - sprawdzone.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-06-13 16:23:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 12:43:36 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    nie ma zakazu) -
    > ale gdzie wydają normalną kartę imienną, dla pełnomocnika do rachunku?

    W Eurobanku obie. Niespersonalizowana od ręki.

    --
    Kojer