  • 1. Data: 2007-12-21 10:26:04
    Temat: KO w BZWBK-oprocentowanie?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak liczone jest oprocentowanie dla wiekszych kwot np >50tys.? Wyzsza stopa
    procentowa dotyczy calej sumy czy np jak w Lukasie kazdy przedzial kwoty ma
    inne oprocentowanie i wypadkowe oprocentowanie dla np 50tys jest mniejsze
    niz podane w tabeli 5%.

  • 2. Data: 2007-12-21 10:39:43
    Temat: Re: KO w BZWBK-oprocentowanie?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > inne oprocentowanie i wypadkowe oprocentowanie dla np 50tys jest mniejsze

    w dziale "doradca klienta" (BZWBK) odpowiedziano mi, że 5% dotyczy całej
    kwoty (w przypadku zdeponowania kwoty większej od 50k)

    ale... na piśmie tego nie mam

    andy_nek

  • 3. Data: 2007-12-23 17:08:16
    Od: "Toddies" <t...@o...pl>

    sprawdź na stronie, jeśli jest 5 % to jest to oferta ;-))))
    Toddies

  • 4. Data: 2007-12-23 17:11:10
    Od: "Toddies" <t...@o...pl>

    z ciekawości sprawdziłem http://dlaciebie.bzwbk.pl/33937, niby tak jest jak