  • 1. Data: 2007-12-21 18:38:09
    Temat: 24.12 - przelewy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy 24 grudnia przelewy beda "chodzily" tak samo jak w kazdy dzien
    powszedni ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-12-21 19:04:34
    Temat: Re: 24.12 - przelewy
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    Mithos pisze:
    > Czy 24 grudnia przelewy beda "chodzily" tak samo jak w kazdy dzien
    > powszedni ?

    mBank twierdzi ze tak. Przelew do US zdefiniowany na 25.12 , jest w
    operacjach zaplanowanych widoczny z data 24.12.

    Pozdrawiam,
    daniel

    --
    Administrator sieci bermudy.net
    tel: 502345254

  • 3. Data: 2007-12-21 19:07:41
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości

    > mBank twierdzi ze tak. Przelew do US zdefiniowany na 25.12 , jest w
    > operacjach zaplanowanych widoczny z data 24.12.

    A mozna wiedziec czemu nie zleciles go na 27.12, skoro i tak wpisywales go
    jako przyszly?

    marekz

  • 4. Data: 2007-12-21 20:50:01
    Od: Daniel Rejmer <e...@g...ppll>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Daniel Rejmer" <e...@g...ppll> napisał w wiadomości
    >
    > A mozna wiedziec czemu nie zleciles go na 27.12, skoro i tak wpisywales go
    > jako przyszly?

    Ja jestem tylko 'sila robocza' :) "Lepiej wczesniej niz pozniej".

    Pozdrawiam,
    daniel

  • 5. Data: 2007-12-22 10:38:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fkh1c4$7s4$1@news.onet.pl...
    > Czy 24 grudnia przelewy beda "chodzily" tak samo jak w kazdy dzien
    > powszedni ?

    Tak 24 grudnia bedz 3 sesje rozliczeniowe. Za to 31 juz tylko 2.

    MK