  • 1. Data: 2013-02-07 17:43:24
    Temat: KK z mBank z Kindle - rezygnacja
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Witam,

    Pod koniec 2012 roku wziąłem KK z mBanku z bonusem w postaci Kindle -
    Kindle dostałem , wszystko gra...
    Ale czy dobrze rozumiem że aby uniknąć 200 zł opłaty to miesiąc przed
    upływem 1 roku muszę wypowiedzieć kartę lub wykonać 120 operacji?
    Czy ew. mogę już teraz wysłać rezygnację z karty?
    Pytam w bo w regulaminie jest zapis że umowa karty jest zawarta na 1 rok
    Będę wdzięczny za pomoc

  • 2. Data: 2013-02-07 20:30:40
    Temat: Re: KK z mBank z Kindle - rezygnacja
    Od: Ludwik <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 17:43:24 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    >
    > Ale czy dobrze rozumiem że aby uniknąć 200 zł opłaty to miesiąc przed
    >
    > upływem 1 roku muszę wypowiedzieć kartę lub wykonać 120 operacji?

    Dobrze rozumiesz

    > Czy ew. mogę już teraz wysłać rezygnację z karty?

    Wystarczy telefon na mlinię.

    > Pytam w bo w regulaminie jest zapis że umowa karty jest zawarta na 1 rok
    >
    > Będę wdzięczny za pomoc

    Pozdr.