  • 1. Data: 2013-02-07 14:10:02
    Temat: Znow o Billu - promocyjnie!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Nowa promocja:

    https://upaid.pl/files/Regulamin_promocji_-_Polecaj_
    uPaidowe_Aplikacje.pdf

    https://upaid.pl/polecaj

    No to sie polecamyyyy ;)

  • 2. Data: 2013-02-07 14:52:31
    Temat: Re: Znow o Billu - promocyjnie!
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:kf093p$j9q$1@node2.news.atman.pl...
    > Nowa promocja:
    >
    > https://upaid.pl/files/Regulamin_promocji_-_Polecaj_
    uPaidowe_Aplikacje.pdf

    > https://upaid.pl/polecaj
    >
    > No to sie polecamyyyy ;)

    Myyyy ?
    - nie, my musimy szukac świerzakow ze smartfonami
    aby te 7% skroic

  • 3. Data: 2013-02-10 17:46:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 14:52:31 +0100, Waldek napisał(a):

    > Myyyy ?
    > - nie, my musimy szukac świerzakow ze smartfonami aby te 7% skroic

    Zobacz najpierw ile tam trzeba danych sprzedać za te %. Trzeba być
    naprawdę poważnym desperatem ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-02-10 21:58:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-10 17:46, xbartx pisze:

    > Zobacz najpierw ile tam trzeba danych sprzedać za te %. Trzeba być
    > naprawdę poważnym desperatem ;)

    No ile ?
    - poza tymi które już zostały podane podczas rejestracji ?
    Aby skorzystały obie strony z promocji osoba polecana musi się zarejestrować
    i wykonać transakcje - wiec ilość danych jest dokładnie taka sama.

  • 5. Data: 2013-02-11 18:28:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 10 Feb 2013 21:58:32 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > Aby skorzystały obie strony z promocji osoba polecana musi się
    > zarejestrować i wykonać transakcje - wiec ilość danych jest dokładnie

    No jeżeli polecony się zgadza to ok ale co gdy nic o tym nie wie?

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-02-11 22:01:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-11 18:28, xbartx pisze:

    > No jeżeli polecony się zgadza to ok ale co gdy nic o tym nie wie?

    Jeśli nic o tym nie wie, to ani Ty ani On nic z tego mieć nie będzie
    - czytałeś w ogóle regulamin ?

    Pozdro

  • 7. Data: 2013-02-11 22:11:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 22:01:05 +0100, Waldek napisał(a):

    > Jeśli nic o tym nie wie, to ani Ty ani On nic z tego mieć nie będzie -
    > czytałeś w ogóle regulamin ?

    Chodzi mi o dane jakie trzeba podać: imię, nr telefonu i adres mail. IMO
    trochę dużo tego jak na podesłanie komuś spamu nie sądzisz ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-02-11 22:23:59
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-11 22:11, xbartx pisze:

    > Chodzi mi o dane jakie trzeba podać: imię, nr telefonu i adres mail. IMO
    > trochę dużo tego jak na podesłanie komuś spamu nie sądzisz ;)

    Właśnie sprawdziłem spryciarza i wypłacił się premiowo
    dokładnie w 10-tym dniu roboczym od operacji
    - a juz miałem rzucić błotkiem ;)

    Na razie nic nie sądzę, bo nie dostałem żadnego spamu
    na maila który zarejestrowałem u Billa, na ogół też nie wyrażam zgody na
    przetwarzanie w celach marketingowych, jeśli jest taka opcja.

    A swoją drogą, chyba nikt rozsądny nie szasta na lewo i prawo swoim
    "podstawowym" adresem który wykorzystuje w kontaktach
    z nazwijmy to bardziej poważnymi osobami/instytucjami - choć nigdy nie
    wiadomo skąd może smrodem powiać ;)