  • 1. Data: 2013-02-07 16:11:17
    Temat: system Meritum
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Zalogowałem się do Meritum i w historii nie widzę części przelewów przychodzących
    jakie dostałem w lutym. Saldo niby jest dobre ale brak niektórych operacji jest
    denerwujący. Kolejna wtopa po tym jak w lokatach źle pokazywało oprocentowanie.
    System transakcyjny raczej ma być niezawodny, nie mam czasu ani chęci za każdym razem
    sprawdzać czy wszystko się zgadza.

    Infolinia twierdzi że widzi te przelewy, a ja ich nie widzę z powodu błędu/awarii
    systemu transakcyjnego. Mam nadzieję, że kolejna awaria nie będzie polegała na tym że
    przelewy znikną razem z saldem ;).

    Zaczynam mieć wątpliwości co do tego banku. System mają naprawdę fajny ale te ciągłe
    niedoróbki zbliżają ich raczej do poziomu niezawodności reprezentowanego przez klony
    L.Cz.