  • Data: 2003-11-13 19:21:48
    Temat: KK w mBanku - promocja
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako, że nosiłam się z zamiarem złożenia wniosku o KK w niedalekiej
    przyszłości, promocja w mBanku 28 .10 spadła mi jak z nieba. Wysłałam
    wniosek (a nuż się uda i nie będzie prowizji za pierwszy rok), został
    przyjęty i wstępnie rozpatrzony pozytywnie, mam czekać na kontakt z agentem.
    I tak patrząc na to co teraz wyczynia mBank (dodzwonić się nie można, umowy
    się gubią, itd itp) agent pewnie zadzwoni do mnie 21 listopada kiedy to już
    wszystkie dokumenty powinny być w banku. A wtedy to ja mu po prostu
    podziękuję :)
    Czy ktoś z Was też korzystał z tej promocji 500 kart z okazji 500 000
    klientów, złożył wniosek i udało mu się już spotkać z agentem i teraz tylko
    czeka na "wygraną"?

    Pozdrawiam
    Agnieszka