  • Data: 2003-11-24 21:14:23
    Temat: Pospiech w Multi [bylo: Re: KK w mBanku - promocja]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:4yrwb.102302$Et5.83630@news.chello.at...

    > ostateczna decyzje ;). A w niedziele przestanie dzialac karta, ktora
    > zdecydowalem sie przeniesc do mBanku ;).

    No, i sklamalem ;). MultiBank sie pospieszyl i zastrzegl dzis o godz 13:40
    moja KK [na dyspozycji zamkniecia karty prosilem aby to bylo 30/11/2003].
    Serdeczne podziekowania ;).
    Zlozylem reklamacje i poprosilem aby moja VE byla rozliczana jak KK ;).
    Multi ponoc rozpatruje reklamacje w ciagu 14 dni, a jutro ide na zakupy z
    moja 'kredytowa' VE z Multi ;). Aaaa.... zapomnialbym, musze jeszcze sobie
    aktywowac mozliwosc dokonywania transakcji bezgotowkowych ;).

    Pozdrawiam
    Maciek