  • 1. Data: 2012-12-12 15:21:13
    Temat: KK w ING
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Mam głupi problem z kartą kredytową w ING.
    Otóż korzystamy z niej w firmie do różnych małych zakupów, dotąd
    wystarczało podać normalnie dane do KK w PayU i transakcje szły jak trzeba.

    Od wczoraj w dwóch różnych serwisach (doładowanie telefonu i księgarnia) po
    podaniu PayU danych karty system przenosi mnie do logowania w ING gdzie
    trzeba zatwierdzić transakcję.

    Dziś pofatygowałem księgowego do konkretnej transakcji, podał te dane i...
    nic. PayU przysłało maila że "zlecenie jest przekazywane do realizacji", w
    księgarni transakcja ma status niezrealizowanej.

    Wychodzi, że bodaj ING puściło normalnie przelew do PayU? :>

    Ktoś się orientuje o co biega, czy były jakieś zmiany, czy można to
    wyłączyć i korzystać normalnie z KK, jak wcześniej?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-12-12 15:46:41
    Temat: Re: KK w ING
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-12-12 15:21, Kapsel pisze:

> [...]
    >
    > Ktoś się orientuje o co biega, czy były jakieś zmiany, czy można to
    > wyłączyć i korzystać normalnie z KK, jak wcześniej?

    w przypadku platnoscia karta ale debetowa przez payu mialem dokladnie to
    samo tylko wyskoczylo mi zabezpiecznie 3 dsecure trzeba bylo zalgowac
    sie i podac haslo smsowe. transakcja zostala rozliczona jako transakcja
    zakupu karta wiec na pewno nie byl to przelew

  • 3. Data: 2012-12-12 15:50:50
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 12 Dec 2012 15:46:41 +0100, pawlin napisał(a):

> [...]
    > sie i podac haslo smsowe. transakcja zostala rozliczona jako transakcja
    > zakupu karta wiec na pewno nie byl to przelew

    Tak, to było 3dsecure.
    Natomiast księgowy o ile zerknąłem zalogował się tylko i nie podawał
    żadnego hasła smsowego.

    Ale pomijając (bo być może właśnie niepodanie hasła jest problemem) - da
    się to 3d-coś wyłączyć? Dotąd nie miałem z tym problemu, a nie dostanę
    danych do konta :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2012-12-12 15:57:04
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-12-12 15:50, Kapsel pisze:

> [...]
    >
    > Ale pomijając (bo być może właśnie niepodanie hasła jest problemem) - da
    > się to 3d-coś wyłączyć? Dotąd nie miałem z tym problemu, a nie dostanę

    zapytaj na infolinii, zalozylem ing tylko dla bonusu wiec w szczegoly
    nie wglebialem sie :)

  • 5. Data: 2012-12-12 20:40:58
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 15:21:13 UTC+1 użytkownik Kapsel napisał:
    > Mam głupi problem z kartą kredytową w ING.

    Od 04.12.2012 3D Secure dla kart kredytowych ING:
    http://media.ingbank.pl/pr/229109/3d-secure-dla-kart
    -kredytowych-ing

  • 6. Data: 2012-12-13 10:05:28
    Od: W <w...@w...pl>

    quiris wystukał, co następuje:

    > Od 04.12.2012 3D Secure dla kart kredytowych ING:
    > http://media.ingbank.pl/pr/229109/3d-secure-dla-kart
    -kredytowych-ing

    Przy okazji - da się to jakoś wyłaczyć? :/

    i: dla mnie 3d secure dla transakcji payu nie pyta już o hasło sms... ing
    mnie rozbraja - z jednej strony pałują się z dodatkowymi zabezpieczeniami z
    a zdrugiej odwalają maniane rezygnując z haseł w innych miejscach :/