  • 1. Data: 2012-12-11 23:12:13
    Temat: Miażdżący raport o polisach inwestycyjnych
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    Witam

    Wszyscy (tutaj, na pbb) o tym wiedza,
    ale i tak noz w kieszeni sie otwiera:
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13025993,Miazdz
    acy_raport_o_polisach_inwestycyjnych.html

    --
    T.F.

  • 2. Data: 2012-12-15 20:00:11
    Temat: Re: Miażdżący raport o polisach inwestycyjnych
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale i tak noz w kieszeni sie otwiera:
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13025993,Miazdz
    acy_raport_o_polisach_inwestycyjnych.html

    Banda Czarneckiego celuje w tych "produktach". Ja systematycznie wychodze z
    lokat u Czarneckiego bo to banda naciągaczy i z tego co słyszę niejednego
    juz wyruchali niemal do zera. Codziennie wydzwaniaja po n razy i probuja
    naciagnac mnie na te zasrane "produkty". Jaki bank tak postepuje? Juz sama
    ta desperacja daje do myslenia. Ja zwijam sie poki czas. Poki co mówię im
    przez telefon zeby spierdalali, ale nie kazdy potrafi byc na tyle
    "asertywny".

  • 3. Data: 2012-12-15 20:35:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lokat u Czarneckiego bo to banda naciągaczy i z tego co słyszę niejednego

    Ale, ale... po co tam wchodzisz???

> [...]
    > ta desperacja daje do myslenia. Ja zwijam sie poki czas. Poki co mówię im
    > przez telefon zeby spierdalali, ale nie kazdy potrafi byc na tyle

    Masochizm w czystej postaci, zrób sobie badania na obecność mózgu :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2012-12-15 20:39:30
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 15 Gru, 20:00, "miumiu" <a...@b...pl> wrote:

> [...]
    > ta desperacja daje do myslenia. Ja zwijam sie poki czas. Poki co m wi im
    > przez telefon zeby spierdalali, ale nie kazdy potrafi byc na tyle

    Witaj w klubie. Najciekawsze jest to, że jednemu mówisz spierdalaj, a
    drugi za 15 minut dzwoni i wciska Ci te same brednie. Powiedziałem
    sobie, że jeśli nie dadzą lokat co najmniej 1-2% wyżej niż konkurencja
    to mogą mnie pocałować w dupę, ale niestety całkowicie wycofać mogę
    się dopiero w kwietniu. Może do kwietnia dociągną z tymi pozwami
    zbiorowymi i indywidualnymi na karku?

    Ja to bym drżał na miejscu tych co biorą te lokaty-polisy, co to nikt
    nie wie jak działają, ale śmiało biorą i się cieszą. TU Europa jako
    tygrys ubezpieczeniowy może się zwinąć razem z resztą klonów i szukaj
    wiatru w polu.

  • 5. Data: 2012-12-15 21:52:20
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-15 20:39, Konfabulator pisze:
> [...]

    A myślicie, że po co były te lokaty powyżej rynku?

    > Witaj w klubie. Najciekawsze jest to, że jednemu mówisz spierdalaj, a

    ... a ja mówię "Skoro pan już dzwoni, to proszę odnotować moje wycofanie
    zgody na składanie ofert marketingowych drogą telefoniczną. Nagrało się?"

    Przestali dzwonić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-12-15 23:35:28
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-11 23:12, T.F. pisze:
    > Witam
    >
    > Wszyscy (tutaj, na pbb) o tym wiedza,
    > ale i tak noz w kieszeni sie otwiera:
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13025993,Miazdz
    acy_raport_o_polisach_inwestycyjnych.html

    Cytat z komentarzy:
    "
    Po stwierdzeniu oszustwa organy państwa powinny być konsekwentne.
    Należałoby podjąć sekwencję działań:
    1. KNF - wystawić negatywne rekomendacje dla firm uprawiających takie
    oszustwo - oszukują w jednym, nie należy zakładać, że nie oszukują w
    ogóle. Każdy potencjalny klient powinien to wiedzieć.
    2. ktoś personalnie (z imienia i nazwiska) te "produkty" kierował na
    rynek mając pełną świadomość ich charakteru - to ewidentnie klient dla
    prokuratora
    3. oszustwo należy penalizować. - odpowiednia grzywna byłaby
    wychowawcza. Np. po milionie za każdego oszukanego klienta
    4. rynek należy czyścić ze złodziei i oszustów - po zakończeniu
    postępowań powyższych należy odebrać licencję na prowadzenie
    działalności w RP.

    podsumowując: oczekuję, że państwo skorzysta ze swoich instrumentów.
    egzekucji prawa i kar za jego łamanie. Tyle i tylko tyle.
    "

  • 7. Data: 2012-12-16 08:19:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 11:39:30 -0800 (PST), Konfabulator napisał(a):

    > Powiedziałem
    > sobie, że jeśli nie dadzą lokat co najmniej 1-2% wyżej niż konkurencja

    Znaczy - oprocentowanie np. 6,12, gdy konkurencja daje 6?

    AK

  • 8. Data: 2012-12-16 11:11:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miumiu" kaihca$r9u$...@n...news.atman.pl

    > przez telefon zeby spierdalali, ale nie kazdy potrafi byc na tyle "asertywny".

    Wielu uważa, że bez tego słowa jesteś niezdecydowany.
    Trzeba znać języki obce. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-12-16 12:02:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 50ccd0fa$0$1299$6...@n...neostrada.pl

    > Masochizm w czystej postaci, zrób sobie badania na obecność mózgu :)

    Ponoć nie mózg jest odpowiedzialny za myślenie.
    A już z pewnością zwierzaki maja mózgi -- lecz nie myślą. :)

    Zaś masochizm... Hm... Pochodzi to określenie od nazwiska
    człowieka zajmującego się pewnymi zachowaniami. I te
    zachowania (piszesz o czystej postaci masochizmu) muszą
    mieć podłoże seksualne. Po jakimś czasie wiadome
    określenie rozszerza swe ,,panowanie'' na inne
    zachowania, jednak w czystej postaci masochizm
    musi oznaczać zadawanie sobie bólu związanego z seksem.

    -=-

    Teraz rzućmy okiem do Wikipedi. :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Masochizm

    Masochizm - rodzaj zaburzenia preferencji seksualnych,
    w którym jednostka odczuwa podniecenie seksualne
    w sytuacjach, kiedy zadawany jest jej fizyczny
    i psychiczny ból lub gdy jest poniżana.

    Nazwa masochizm pochodzi od nazwiska Leopolda
    Sachera-Masocha, popularnego, XIX-wiecznego
    powieściopisarza, którego bohaterki lub bohaterowie
    często byli poniżani seksualnie przez swych partnerów.
    Termin wprowadził austriacki psychiatra
    Richard von Krafft-Ebing w 1886 roku.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8f/J
    assi_in_Hand-_und_Fußschellen.jpg

    No i... Posłuchajmy, co o tym śpiewają bardzi czy poeci. ;)

    http://w792.wrzuta.pl/audio/6NRRLnQqLzi/jestem_maly_
    mis

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-12-17 03:56:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@1...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > nie wie jak działają, ale śmiało biorą i się cieszą. TU Europa jako
    > tygrys ubezpieczeniowy może się zwinąć razem z resztą klonów i szukaj

    Ale przecież artykuł nie jest o poliso-lokatach!
    Czytałeś w ogóle?
    Wpłąty przez 15 lat? Horendalnie wytokie opłaty za wycofanie? Z tego co ja
    rozumiem - to jest o tych całych strukturach ktorę tak wciskają. Albo
    jeszcze coś innego.
    Albo pani rzecznik się coś pomyliło...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,