  • 1. Data: 2012-12-12 13:55:43
    Temat: 50 PLN za zakupy ratalne na Allegro
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    http://static.sync.pl/attachment/regulamin_pay_u_swi
    eta.pdf

    Jeszcze nie sprawdzałem, czy koszty nie zjedzą całej premii. Ktoś już zbadał temat?

  • 2. Data: 2012-12-12 15:55:04
    Temat: Re: 50 PLN za zakupy ratalne na Allegro
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 12, 1:55 pm, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

    > Jeszcze nie sprawdzałem, czy koszty nie zjedzą całej premii. Ktoś już zbadał temat?

    Na pierwszy rzut oka - minimalna kwota zakupów 300 zł, oprocentowanie
    11% i 3 raty - wylicza mi 3 raty po 101,84 (na stronie FAQ twierdzi
    natomiast, że raty można spłacić przed terminem).

    mucher

  • 3. Data: 2012-12-13 08:47:43
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 12/12/2012 03:55 PM, mucher wrote:

> [...]
    > 11% i 3 raty - wylicza mi 3 raty po 101,84 (na stronie FAQ twierdzi
    > natomiast, że raty można spłacić przed terminem).

    I ubezpieczenie, bo jak nie weźmiesz to 14%.

  • 4. Data: 2012-12-21 20:11:14
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 13:55:43 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://static.sync.pl/attachment/regulamin_pay_u_swi
    eta.pdf

    Odgrzewam temat bo właśnie przymierzam się do zakupu na Allegro za 999 PLN. Czy ktoś
    już testował, czy od zakupu na raty Alior Sync zwraca 5%? Bo jeśli tak, to można w
    sumie skubnąć 10%.