  • 21. Data: 2003-10-20 09:09:29
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"
    > BPH-PBK, idziesz z 3 wyciagami i dostajesz karte

    > Jest :)

    tylko jak masz rachunek a to juz kosztuje ok 10 zl/mies - wlasnie bede ich
    żegnał

    b. wygodna i z dobrym ubezp jest KK BZWBK ze zdjeciem i podpisem
    - przestawiam sie wlasnie na KK MC zeby przez EUR rozliczali a podglad
    przez www jest b.szybki i dobry
    *** blad ***

  • 22. Data: 2003-10-20 11:52:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Z tego, co wiem MasterCard przydaje się m.in. w takich krajach jak: Belgia
    Holandia, Luksemburg, Francja.

  • 23. Data: 2003-10-20 11:56:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    DC jest najbezpieczniejsza, ale kosztuje aż 300 zł (odpowiedzialność za
    fraudy ograniczona do 50$). Ale nie może to być jedyna karta, bo nie
    wszędzie akceptują DC.

  • 24. Data: 2003-10-20 11:59:00
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;) i zmiany citka :)
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Dla najbogatszych "nieśmietrelników" jest albo Visa Platinium (jeszcze
    lepsza od Visy Gold), albo MasterCard World Signia (mało kto, nawet bogaty
    może ją mieć).

    > ;-)

    > O tak ! np. KK MC citi.
    > DC, w __Polsce__ ze względu na mocno ograniczoną akceptowalność może
    spełniać
    > tylko funkcję karty dodatkowej.
    >
    > --
    > Witek
    >
    > Ps. BTW citi wydłużył GP do 24dni i parę takich tam:
    > Informujemy, że od 12 października 2003 zaczyna obowiązywać nowy Regulamin
    Kart

  • 25. Data: 2003-10-20 12:01:23
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Czyli po prostu warto przejść do innej (tańszej) bankowości detalicznej BRE
    Banku.

    > Witaj,

    > ... identyczną kartę można mieć w mB troszkę taniej.

    > Maciek, wydaje mi się że Ty nie potrzebujesz porady w tym zakresie ;-)
    > Ale tak już zupełnie na serio, to mam ten sam "problem" i raczej zmienie
    KK
    > multi na KK mB. Koszt karty mB mniejszy, duplikaty tańsze, no i plastik
    IMHO

  • 26. Data: 2003-10-20 13:48:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Główna/dodatkowa 58/38 zł.

    Dolicz sobie platne wyciagi ....

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 27. Data: 2003-10-20 14:24:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł Nyczaj wrote:
    > Czyli po prostu warto przejść do innej (tańszej) bankowości
    > detalicznej BRE Banku.

    Mala prosba - odpowiadaj pod cytatem (a w nim wycinaj to co nie jest
    potrzebne...).

  • 28. Data: 2003-10-20 18:01:45
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Dolicz sobie platne wyciagi ....

    Żartujesz chyba. Jeden wyciąg (dla wszystkich kart wydanych do
    jednej umowy) jest bezpłatny. Bodajże 2 zł kosztuje _oddzielny_ wyciąg
    dla karty dodatkowej.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 29. Data: 2003-10-21 07:40:27
    Od: Hubert <h...@U...pl>

    >Lukas: "podglad" jest, platna dopiero na 13-stym wyciagu (CHYBA ??? 58;-
    >PLN), wazna 2 lata.

    Wazna 2 lata, ale te 58 to za rok :-(

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 30. Data: 2003-10-21 08:13:30
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Uważam, że MultiBank powinien wreszcie zatrudnić specjalistę
    > od kart ;->>>

    ;D

    Swoja droga to tez się zastanawialem czy nie zrezygnowac ze wznawiania
    KK VC Multi bo tyle ciekawego na rynku a tutaj się już nie wiele dzieje.
    KK mBanku rzeczywiscie jest atrakcyjna, wczoraj nawet ze zdziwieniem
    zauwazylem, ze oprocentowana na 19% (bo konto ponad 6 mc).
    Nie zebym miał ochote się w niej zadluzac :), ale zawsze przyjemniej jak
    się pomysli, ze znany klient ma lepsze warunki.
    No i jak placilem nia ostatnio w sklepie komputerowym to uslyszalem - "o
    to, mBank takie ladne karty teraz wydaje ?" :D

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

    --