  • 1. Data: 2008-06-03 21:46:22
    Temat: KK Polbank MasterCard - kilka pytań.
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Interesuje mnie ww. karta, mam w związku z nią kilka pytań:
    - czy można przenieść kartę z innego banku (np. Citi) i w ten sposób
    ograniczyć sprawy papierkowe?
    - czy jest podgląd online?
    - jeśli jest podgląd to czy widać poszczególne transakcje, czy tylko łączną
    kwotę wykorzystaną do tej pory?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-03 21:51:14
    Temat: Re: KK Polbank MasterCard - kilka pytań.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    smE pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Interesuje mnie ww. karta, mam w związku z nią kilka pytań:
    > - czy można przenieść kartę z innego banku (np. Citi) i w ten sposób
    > ograniczyć sprawy papierkowe?

    Tak. Mozna rowniez rozlozyc zadluzenie na 10 rat.

    > - czy jest podgląd online?

    Tak. Widzisz, ze masz karte.

    > - jeśli jest podgląd to czy widać poszczególne transakcje, czy tylko łączną
    > kwotę wykorzystaną do tej pory?

    Jakas laczna kwote. Z okresu biezacego i poprzedniego i z rata jesli
    masz jakies....
    Wyciagi papierowe OK.

  • 3. Data: 2008-06-03 22:01:17
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 23:51:14 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Tak. Widzisz, ze masz karte.

    > Jakas laczna kwote. Z okresu biezacego i poprzedniego i z rata jesli
    > masz jakies....
    > Wyciagi papierowe OK.

    Tak sobie głośno myślę - czy gdyby coś było nie tak z płatnością
    internetową, którą to nieprawidłowość zauważyłbym dopiero na wyciągu, to
    czy nie byłoby za późno na reklamację? Bo poznanie poszczególnych
    transakcji dopiero na wyciągu jest trochę, hmmmm, mało bezpieczne?

  • 4. Data: 2008-06-03 22:10:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    smE pisze:

> [...]
    > czy nie byłoby za późno na reklamację? Bo poznanie poszczególnych
    > transakcji dopiero na wyciągu jest trochę, hmmmm, mało bezpieczne?

    Zawsze mozna zadzwonic na infolinie i ich przepytac z transakcji.
    Sa na grupie osoby, ktore z powodzeniem korzystaja z ich kart do
    transakcji internetowych,
    Jak dotad jest rowniez jedna osoba, ktora budzi sie w nocy z krzykiem,
    gdy przypomni sobie historie reklamacji KK w Polbanku ;)

    Wiecej osob na problemy z KK sie nie skarzylo, Ja podobnie jak ty,
    czuje powazny dyskomfort z powodu braku podgladu do historii, ale akurat
    nie korzystam z ich KK w internecie (wogole bardzo malo tak kupuje,
    wyrobilem sobie pod internet KK mBanku ze wzgledu na mozliwosc
    ustawiania limitow ilosciowych i kwotowych na transakcje internetowe).

  • 5. Data: 2008-06-04 05:12:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 00:10:16 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > skarzylo, Ja podobnie jak ty,

    Niezłe... efekt długiego pobytu w Anglii czy mania wielkości?

> [...]
    > wyrobilem sobie pod internet KK mBanku ze wzgledu na mozliwosc
    > ustawiania limitow ilosciowych i kwotowych na transakcje internetowe).

    Wątkotwórcy chodziło raczej o transakcje dokonane bez jego wiedzy.

    AK

  • 6. Data: 2008-06-04 06:45:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Niezłe... efekt długiego pobytu w Anglii czy mania wielkości?

    > Wątkotwórcy chodziło raczej o transakcje dokonane bez jego wiedzy.

    Domyslam sie.
    Natomiast wspomniane ustawienie limitow umozliwia zablokowanie
    transakcji wymagajacych autoryzacji, na kwote i liosc wyzsza nz limit
    dzienny - stad moj wtret o mBanku.

  • 7. Data: 2008-06-04 06:48:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]

    Po prostu po kropce automatycznie ja klepnalem duza litere - zadowolony? :)

  • 8. Data: 2008-06-04 12:51:40
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "smE" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczyć sprawy papierkowe?
    > - czy jest podgląd online?
    > - jeśli jest podgląd to czy widać poszczególne transakcje, czy tylko

    Nie chcę nic sugerować, ale przed decyzją przejrzyj może archiwum grupy pod
    kątem doświadczeń ludzi z obu bankami..... Bo trochę dziwię się, że
    przenosisz.

    k.

  • 9. Data: 2008-06-04 14:32:55
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 4 Jun 2008 13:51:40 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Nie chcę nic sugerować, ale przed decyzją przejrzyj może archiwum grupy pod
    > kątem doświadczeń ludzi z obu bankami..... Bo trochę dziwię się, że
    > przenosisz.
    >
    > k.

    Jestem świadom zagrożeń :)

    Co do samego przenoszenia: oczywiście jest możliwość przeniesienia, tylko,
    że Polbank w takiej sytuacji spłaca zadłużenie na przenoszonej karcie - co
    oczywiście nie jest darmowe, bo kosztuje 5% wysokości zadłużenia.
    Niezależnie czy zadłużenie jest spłacane natychmiastowo, czy rozbite na
    kilka rat.
    W związku z powyższym przeniosłem inną KK na której zadłużenie było 0zł :)
    Uniknąłem zabawy z papierkami i prowizji od spłaty zadłużenia na karcie :)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-06-05 11:57:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g24ecm$1sg$...@n...wp.pl

    > Tak. Widzisz, ze masz karte.

    Bez przesady -- chyba nie jest aż tak źle!! Chyba widać także, jaka to karta. ;)

    -=-

    BTW Polbanku -- nie udało mi się doń dzisiaj w ogóle zalogować spod IE...
    Oczywiście tylko spod IE można przelewać pieniądze... Na dodatek wyskoczył
    mi dziś znienacka dość ważny :) przelew...

    IMO Polbank dużo traci na tym swoim ,,systemie''.
    Polityka wobec klienta dobra, bankomaty (z opcją
    przyjmowania pieniędzy) dobre, obsługa bardzo
    dobra, ale system netowy jest beznadziejnie zły...

    --