  • 1. Data: 2008-06-03 20:12:54
    Temat: Karta kredytowa
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Witam.
    I sorry od razu za laickie pytanie...
    Czy można opłacać gdzieś rachunki bieżące (gaz, telefon, czynsz) karta
    kredytową bez prowizji? Oczywiśćie zawsze można wyciągnąć kasę z bankomatu
    przy pomocy KK, ale nie o to mi chodzi...

    Przykładowo, żeby mieć darmową kartę w moim banku trzeba wykonać jakiś limit
    transakcji bezgotówkowych na odpowiednią kwotę w miesiącu - czy mogę gdzieś
    np: opłacić rachunki przy pomocy MC tak jak np: kupuję paliwo na stacji?
    Gdzieś - mam na myśli Wrocław :)

    Dzięki z góry za sugestie
    Pozdrawiam
    KZ

  • 2. Data: 2008-06-03 20:28:14
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Sagittarius pisze:
> [...]
    > np: opłacić rachunki przy pomocy MC tak jak np: kupuję paliwo na stacji?

    W Citi, ale tylko opłaty za dom czyli tak jak chciałeś: gaz, prąd,
    telefon, internet i czynsz.

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-06-03 20:29:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sagittarius pisze:
> [...]
    > np: opłacić rachunki przy pomocy MC tak jak np: kupuję paliwo na stacji?

    Przelewem mozesz tak robic z kart Citibanku - bez prowizji traktowane
    jako bezgotowkowe, definiujesz platnikow przez Citiphone, a potem tylko
    puszczasz comiesiac przelewy.

  • 4. Data: 2008-06-04 05:23:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 22:29:03 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Przelewem mozesz tak robic z kart Citibanku - bez prowizji traktowane
    > jako bezgotowkowe, definiujesz platnikow przez Citiphone, a potem tylko
    > puszczasz comiesiac przelewy.

    Umiejętność rozumienia czytanego tekstu naprawdę zanika. Pytanie nie
    brzmiało "jaką kartą", a "w jakim miejscu posiadaną kartą można opłacać
    rachunki". Doradzanie przelewów jest bezsensowne, bo nie są one wliczane do
    obrotu zwalniającego z opłaty, a to właśnie jest celem Sagittariusa.

    Sagittarius, tak całkiem bezprowizyjnie to tylko u poszczególnych
    usługodawców, o ile udostępniają możliwość zapłaty kartą.

    AK

  • 5. Data: 2008-06-04 05:29:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > rachunki". Doradzanie przelewów jest bezsensowne, bo nie są one wliczane do
    > obrotu zwalniającego z opłaty, a to właśnie jest celem Sagittariusa.

    W takim razie uzupelniejac o dpowiedz o "jaka karta" mozna placic na
    tych zasadach jeszcze w Carrfour, ich karta kredytowa, o ile jeszcze
    trwa ta "promocja" na te funkcjonalnosc.

  • 6. Data: 2008-06-04 08:16:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W takim razie uzupelniejac o dpowiedz o "jaka karta" mozna placic na
    > tych zasadach jeszcze w Carrfour, ich karta kredytowa, o ile jeszcze trwa
    > ta "promocja" na te funkcjonalnosc.

    ale prowizje za opłaty (od 0 do 1,99 zł) się przecież płaci?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-06-04 08:20:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > do
    > obrotu zwalniającego z opłaty, a to właśnie jest celem Sagittariusa.

    a jaki jest w Citi obrót zwalniający z opłaty? widzisz coś takiego w TOiP?
    przelewy z rachunku kk Citi są najlepszym sposobem opłacania rachunków za
    pomocą kk...

    a pytanie było takie
    "Czy można opłacać gdzieś rachunki bieżące (gaz, telefon, czynsz) karta
    kredytową bez prowizji?" - odp. wprost, TAK poprzez bankowość elektroniczną
    Citi - masz wszystko w jednym
    miejscu i nie płacisz prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-06-04 09:01:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > ale prowizje za opłaty (od 0 do 1,99 zł) się przecież płaci?

    Sprawdz na ich stronach - nie wiem, jaki jest stan aktualny.

  • 9. Data: 2008-06-04 11:59:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sagittarius" g248bo$ee1$...@n...interia.pl

    > I sorry

    To bankowe zawołanie!?! W WBK też tak do mnie powiedziano. :)
    To chyba z angielskiego, gdzie JEST SIĘ sorry. ;)

    > od razu za laickie pytanie...

    > Czy można opłacać gdzieś rachunki bieżące (gaz, telefon, czynsz) karta
    > kredytową bez prowizji?

    Chyba nie. Jaki zysk miałby ten, kto by pośredniczył pomiędzy Tobą i resztą świata?
    Płaciłby prowizję za przyjęcie płatności kartą i nic by w zamian nie zyskał, poza
    traconym czasem?

    > Oczywiśćie zawsze można wyciągnąć kasę z bankomatu
    > przy pomocy KK, ale nie o to mi chodzi...

    Oczywiście nie o to.

> [...]
    > np: opłacić rachunki przy pomocy MC tak jak np: kupuję paliwo na stacji?

    Chyba nie. Ale jest takie coś jak opłacenie rachunków kartą Carrefour.
    No i ten konglomerat (tu i tą kartą) **być może** daje to, co chcesz.
    Ogólnie jednak płacić tak nie można za free. Można przelewać z karty
    Citi, ale Ty raczej nie o to pytasz. Można też z karty WBK za
    symboliczną opłatą i ponoć w Getin, ale tam raczej nie warto zachodzić.
    (i nadal -- nie o to pytasz)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2008-06-04 12:47:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g26040$gqf$...@f...man.torun.pl

    > "Sagittarius" g248bo$ee1$...@n...interia.pl

    > To bankowe zawołanie!?! W WBK też tak do mnie powiedziano. :)
    > To chyba z angielskiego, gdzie JEST SIĘ sorry. ;)

    Ponieważ angielski znam już tylko ,,z widzenia'', zauważę, iż
    nie bankierka tak do mnie powiedziała, naśladując angielskawe
    'Tak jest, proszę [szanownego] Pana', ale jakiś klient, który
    próbując wślizgnąć się do kolejki bez kolejki, usłyszał słowa
    typu 'pan tu nie stał'. ;)

    --