  • 1. Data: 2008-06-03 19:13:43
    Temat: niskokosztowa karta kredytowa z karta dodatkowa
    Od: "juntam" <j...@U...TOgazeta.pl>

    witam,

    szukam najlepszych rozwiazan niskokosztowych, najlepiej free;) w 2 opcjach:

    1. karta kredytowa z mozliwoscia podlaczenia karty dodatkowej,
    2. j.w. konto ror z kartami j.w. lub bez kart.......

    uwage zwrocilem na wspomniany na grupie bank Nordea... nie wiem, czy jest
    jeszcze cos godnego uwagi

    pzdr,
    juntam

  • 2. Data: 2008-06-03 20:21:18
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    juntam pisze:
> [...]
    > 2. j.w. konto ror z kartami j.w. lub bez kart.......
    >
    > uwage zwrocilem na wspomniany na grupie bank Nordea... nie wiem, czy jest

    Zobacz też KK w:
    Polbank - stosunkowo łatwo o zwolnienie z opłat, ale dodatkowa płatna

    Citi - ciągłe jest jakaś promocja, później trochę śmieszna procedura ze
    składaniem rezygnacji z powodu zbliżającej się opłaty za kartę. Po kilku
    dniach dnia telefon z "indywidualną ofertą" zwolnienia z opłat. Albo bez
    warunków zupełnie, albo roczny obrót 2400zł. Jedyna wada to złe kursy
    wymiany i niskie limity na początek.

    Co do kont darmo zupełnie lub złotówka czy dwie to wybór jest spory, ale
    to konta "internetowe", czyli operacje możliwe tylko przez internet albo
    bardzo drogie kiedy wykonywane w oddziale:
    mBank, Citi Direct, Nordea, Eurobank online (tutaj bardzo chwalone
    ostatnio), Polbank (koszmarny system internetowy ale w oddziale tanie
    operacje i rewelacyjne kursy wymiany, visa elektron działa w
    internecie), Inteligo, ING Direct i pewnie jeszcze coś. Każde ma jakieś
    wady i zalety.

    Oferta KK i ROR'ów w ciągu ostatniego roku poprawiła się bardzo, bez
    problemu można dopasować coś do swoich potrzeb za free. Nie warto na
    siłę brać KK i ROR w jednym banku.

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-06-03 20:27:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    juntam pisze:
> [...]
    > 2. j.w. konto ror z kartami j.w. lub bez kart.......
    >
    > uwage zwrocilem na wspomniany na grupie bank Nordea... nie wiem, czy jest

    Do wspomnianych zobacz jeszcze karta Moneypl i karta visa newsweek w
    BZWBK - niskie limity ilosciowe do zwolnien
    duze limiety mozliwe do przyznania (do 50k).
    Do tego konto24pl z karta debetowa Moneypl - i mozna w pelni korzystac.

  • 4. Data: 2008-06-04 21:09:15
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > szukam najlepszych rozwiazan niskokosztowych, najlepiej free;) w 2
    > opcjach:
    >
    > 1. karta kredytowa z mozliwoscia podlaczenia karty dodatkowej,
    > 2. j.w. konto ror z kartami j.w. lub bez kart.......

    Ostatnio myślałem o karcie, zastanawiam się nad:
    http://patbank.pl/mbank/karty.html#tabs=3
    http://patbank.pl/money/249/13/

    --
    Patryk

  • 5. Data: 2008-06-05 05:38:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 4 Jun 2008 23:09:15 +0200, Patryk napisał(a):

    > Ostatnio myślałem o karcie, zastanawiam się nad:
    > http://spamer.pl/mbank/karty.html#tabs=3
    > http://spamer.pl/money/249/13/

    A my się zastanawiamy nad odstrzeleniem jednego tłustego spamera.

    AK