  • 1. Data: 2008-12-10 22:01:37
    Temat: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Odwiedziłem stronę GE Money aby poczytać sobie o partnerskiej karcie
    Saturn (VISA), a tutaj patrzę i widzę dodatkowo partnerską kartę Media
    Markt! (MC).

    Na stronie internetowej widnieje, że RSO dla zakupów w ww. sieciach przy
    korzystaniu z kredytu (tj. spłacaniu zakupionego towaru na raty) wynosi
    0% pod warunkiem, że nie korzystamy z ubezpieczeń (jak mniemam muszą być
    one opcjonalne).

    Czy ktoś posiada może ww. karty i może to potwierdzić ? Czy naprawdę
    jest to 0% ? Można zrezygnować z ubezpieczeń ?

    Oczywiście niejasne jest dla mnie to czy zawsze możemy korzystać z rat
    0% czy też jest to opcja jednorazowa. Zapis na stronie stanowi, że
    "klient otrzymuje jednorazowy kupon upoważniający do skorzystania z rat
    0%", kupon jest ważny tyle ile ważna jest karta. Czy mam rozumieć, że za
    każdym razem mam do wyboru możliwość skorzystania z rat 0%, czy też
    tylko i wyłącznie raz (wtedy wiadomo, że lepiej wydać więcej).

    Dodatkowo zauważyłem, że wydanie karty = 0 zł, ale już jakaś "opłata za
    obsługę i udostępnienie karty" = 30 zł (co to w ogóle jest?).

    Do 5500 zł podobno wydają kartę na oświadczenie.

    Akurat czeka mnie kupno kilku sprzętów więc skoro jest 0% to czemu
    miałbym nie skorzystać, aczkolwiek ww. wątpliwości muszę wcześniej rozwiać.

    No i przede wszystkim miałem zmniejszać liczbę kart...

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-12-10 22:44:01
    Temat: Re: KK Partnerskie Saturn/Media Markt
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Mithos wrote:

    > Akurat czeka mnie kupno kilku sprzętów więc skoro jest 0% to czemu
    > miałbym nie skorzystać, aczkolwiek ww. wątpliwości muszę wcześniej rozwiać.

    Olej MM i idź do Euro. Dają 30x0% i jest to naprawdę 0%. Mam u nich 4
    kredyty jednocześnie i wszystko gra. W dodatku za każdym razem cenę
    mieli niższą niż w Saturnie/MM (choć może to akurat przypadek, lepiej
    sprawdź dla konkretnego sprzętu...). Acha, no i możesz bardzo wygodnie
    zamówić przez www, a odebrać w sklepie. :-)

    > No i przede wszystkim miałem zmniejszać liczbę kart...

    No i karta w Euro jest opcjonalna. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2008-12-10 22:47:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Gru, 23:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > miałbym nie skorzystać, aczkolwiek ww. wątpliwości muszę wcześniej rozwiać.
    >
    > No i przede wszystkim miałem zmniejszać liczbę kart...

    Rzeczywiście GE wydaje karty "na gębę". W taki sposób moja żona,
    kupując coś na raty w EURO dostała ich kartę z limitem 5500 PLN i
    kredytem 0% w odniesieniu do spłat ratalnych za zakupiony towar.
    Jednakże karty tej raczej nie nalezy aktywować pod groźba uruchomienia
    ubezpieczeń. Każdy kolejny zakup ratalny je uruchamia, mimo że
    teoretycznie 0% pozostaje. Super sprawa to limit 5500 na oświadczenie.
    Ja z bólem i nienaganną historią kredytową dostałem lotowskiego golda
    z limitem 6000...

  • 4. Data: 2008-12-10 22:55:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > teoretycznie 0% pozostaje. Super sprawa to limit 5500 na oświadczenie.
    > Ja z bólem i nienaganną historią kredytową dostałem lotowskiego golda

    mam Motokartę w GE i ze wszystkich ubezpieczeń można spokojnie
    zrezygnować...poza tym dostęp przez www jest nawet fajny ;-)

    byłem mile zaskoczony
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-12-11 04:48:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > mam Motokartę w GE i ze wszystkich ubezpieczeń można spokojnie
    > zrezygnować...poza tym dostęp przez www jest nawet fajny ;-)
    >
    > byłem mile zaskoczony

    Potwierdzam, to samo z ich kartą w FotoJokerze przy zakupie na raty. Limit
    5,500 na gębę (i z fikcyjnymi danymi pracodawcy, bo nie pracuję w PL), raty
    0%, ale dochodzi PROWIZJA za udzielenie kredytu 5%.

    Dostęp przez www zupełnie spoko, projektował grafik komputerowy, nie
    księgowa.

    Można się naciąć na jednym: wbrew temu co podają na www, NIE wysyłają
    wyciągu na maila. Tak że raz czekając na niego przekroczyłem termin
    płatności. Po interwencji przez www zwrócili opłatę karną (45 zł).

    Ja po pierwszym zakupie ratalnym nie aktywowałem karty - każda transakcja
    karciana jest oprocentowana dużo wyżej (kilkanaście procent), a wpłaty
    najpierw idą na spłacenie kredytu ratalnego (czyli nie ma możliwości spłaty
    tego "droższego" zadłużenia inaczej niż spłacając całość).

    k.

  • 6. Data: 2008-12-11 05:39:42
    Od: "marcin" <m...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > miałbym nie skorzystać, aczkolwiek ww. wątpliwości muszę wcześniej rozwiać.
    >
    > No i przede wszystkim miałem zmniejszać liczbę kart...

    Mam owa karte GE z Saturna - kupowalem kiedys TV w Saturnie i wtedy operowal tam
    jeszcze Lukas.
    Jako, ze tam jak sie splaci kredyt ratalny kolejny jest na dowod, wybierajac sie po
    laptopa myslalem,
    ze tylko potrzebny dowod :) A tu zonk heehhe GE Money, z ktorym nigdy nie mialem do
    czynienia.
    Ale dalem pani dowod, mowiac, ze nie mam zaswidczen, jakoze, myslalem ze dalej jest
    Lukas. W
    sumie czekalem 15 min na decyzje. Dzwonila w miedzy czasie jakas Pani z Gdanska
    pytajac o
    wszystkie szczegoly, ktore wczesniej podalem. Sprawdzili tez w BIKu.
    W ogole to sie dziwe, ze dali ta karte heehehhe :))))
    No coz wolalbym tradycyjny kredyt ratalny.
    Probowali wcisnac ubezpieczenie - ja sie tylko spytalem Pani czy rozumie co to sa
    raty 0%. Wiec palce
    rzeczywiscie 10 rat na 0%.
    Karta pszyszla, nawet nie wyglada najgorzej. Ale niestety jej nie uzylem :)))) -
    podobno na podpis.
    Serwis www - nawet OK. Niby jak sie rejstruje to automatycznie sie karte akytwuje
    (cos kiedys
    wyczytalem, ale nie uzywam w ogole tej karty wiec nie jestem pewnien) choc w menu mam
    opcje -
    aktywuj karte :))

    I dostalem takze kupon na raty 0%

    Mozna go wykorzystac jak nie ma promocji na 0%, a jak jest promocja to sie idzie z
    karta do punktu
    obslugi z karta i do wyskoksci limitu mozna kupic na 0%.

    Tyle wiem o karcie :))

  • 7. Data: 2008-12-11 16:34:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    >
    > Czy ktoś posiada może ww. karty i może to potwierdzić ? Czy naprawdę jest
    > to 0% ? Można zrezygnować z ubezpieczeń ?

    Nie wiem czy coś się zmieniło, ale mam dwa kredyty w GE (Vobis i MM). Do obu
    wciskali swoje Visy. Jedną wziąłem, ale zrezygnowałem po kilku dniach, do
    drugiej nawet nie brałem. Oczywiście oba kredyty na 0%, ubezpieczenia
    wyłączyłem od razu. W Vobisie 24 rat - każda 1/24 kosztu zakupu, w MM 0
    rat - każda 1/10 kosztu zakupu. Żadnych prowizji za udzielenie, żadnych
    ubepieczeń, ani grosza ponad koszt sprzętów...
    Sumując, żadnych kart nie trzeba brać do wzięcia kredytu 0% (przynajmniej
    tak było w lutym i czerwcu)...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2009-01-18 19:12:26
    Od: Ra <a...@a...com>

    Maciej Loret pisze:

> [...]
    > Sumując, żadnych kart nie trzeba brać do wzięcia kredytu 0%
    > (przynajmniej tak było w lutym i czerwcu)...

    Co do kredytu 0% to każdy chyba wie że mają dość niezłą przebitkę
    Niedawno kupowałem tv, ceny w mm to np 7000, a w necie np 4600
    zresztą okazało się że sklep jest koło mnie, można też było pójść i
    pooglądać

  • 9. Data: 2009-01-18 19:16:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra pisze:
> [...]
    > Niedawno kupowałem tv, ceny w mm to np 7000, a w necie np 4600
    > zresztą okazało się że sklep jest koło mnie, można też było pójść i

    Spory asortyment mają jednak najtaniej. Taniej niż większość sklepów
    "netowych", że o małych sklepikach lepiej nie wspominać.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-01-19 18:38:22
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Spory asortyment mają jednak najtaniej. Taniej niż większość sklepów
    > "netowych", że o małych sklepikach lepiej nie wspominać.

    Moglbys podac ten asortyment? Bo ja chyba bywam w innym MM.
    Zakupowany niedawno sprzet AGD - kazdy element (lodowka, kuchnia, zmywarka)
    byl tanszy w necie ok. 200 PLN. Pralka jeszcze nie kupiona, ale z ogledzin
    wynika, ze takze ok. 200-300 PLN taniej w necie. Wczesniej aparat
    fotograficzny
    ok. 300 PLN taniej w necie niz w MM. TV tansze w necie takze niz
    w MM, ale juz nie pamietam ile. Prosta drukarka laserowa Brother
    (299 PLN w MM, 249 PLN w necie z dostawa + 2,49 za platnosc karta).
    Oczywiscie nie problem znalesc drozszy sklep niz Media Markt,
    ale twierdzenie, ze Media Markt jest tani to IMHO nieporozumienie.
    Za to ma inne zalety, np. natychmistowy odbior.

    Pozdrawiam,
    Marcin