  • 1. Data: 2008-12-10 18:01:34
    Temat: Alior - blad z formularza www
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W formularzu zakladania ROR na stronie www jest pole:
    'Nazwisko rodowe', a nie ma 'miejsce urodzenia'.

    Na karcie klienta w polu 'miejsce urodzenia' pojawila sie
    wartosc wpisana w pole 'nazwisko rodowe', a w polu 'nazwisko rodowe'
    jest aktualne nazwisko, zamiast tego z pola... Czy tez tak macie?

    a.

  • 2. Data: 2008-12-10 18:34:14
    Temat: Re: Alior - blad z formularza www
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    wypelnialem w niedziele i bylem lekko zdziwiony, ze nie ma 'miejsca
    urodzenia' to teraz juz wiem dlaczego...
    male pytanko: ile czeka sie na telefon z owego banku bo do dzis cisza? (niby
    bylo napisane ze zadzwonia potwierdzic)

    GP

  • 3. Data: 2008-12-10 19:16:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-10 19:34, ATZ Rzeszow stwierdził, że:
    > male pytanko: ile czeka sie na telefon z owego banku bo do dzis cisza?
    > (niby bylo napisane ze zadzwonia potwierdzic)

    Nie czeka się. Otrzymasz maila, że jedzie do Ciebie kurier (tak było w
    moim przypadku).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-12-10 19:22:14
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 10, 8:16 pm, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    wrote:

    > Nie czeka się. Otrzymasz maila, że jedzie do Ciebie kurier (tak było w
    > moim przypadku).

    Ale mail nie był obowiązkowy (ja nie podałem)...Mam nadzieję, że
    jednak zadzwonią :)
    Dla tego kuriera cos trzeba mieć czy tylko luka w dowód?

  • 5. Data: 2008-12-10 19:24:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-10 20:22, Bungiel stwierdził, że:
    > Ale mail nie był obowiązkowy (ja nie podałem)...Mam nadzieję, że
    > jednak zadzwonią :)

    W takim przypadku zadzwonić może kurier, że czeka :-)

    > Dla tego kuriera cos trzeba mieć czy tylko luka w dowód?

    Zerka w dowód.

  • 6. Data: 2008-12-11 10:03:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wemif pisze:

    > Na karcie klienta w polu 'miejsce urodzenia' pojawila sie
    > wartosc wpisana w pole 'nazwisko rodowe', a w polu 'nazwisko rodowe'
    > jest aktualne nazwisko, zamiast tego z pola... Czy tez tak macie?

    Ja na karcie klienta w "miejscu urodzenia" mam wpisane "Polska".
    Tak samo w "kraju urodzenia".