  • 1. Data: 2008-08-17 18:43:19
    Temat: KK Multibank
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,

    chcę przenieść KK z Raifiego do Multi, ale podobno są jakieś problemy, bo umowę
    o starą KK już wypowiedziałem. Czy ma to jakiś wpływ na przeniesienie? Podobną
    sytuację miałem kiedyś w BPH i nie było z tym żadnego problemu.

    Paweł

  • 2. Data: 2008-08-18 06:16:06
    Temat: Re: KK Multibank
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Podobną
    > sytuację miałem kiedyś w BPH i nie było z tym żadnego problemu.

    ale czy Multi wie, że tamtą umowę już wypowiedziałeś? tak od razu karta nie
    zniknie z systemu bankowego i BIKu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-18 18:37:38
    Od: p...@c...pl

    Jeszcze nie wie, na podstawie wyciągów i potwierdzenia zawarcia umowy KK z
    Raifim tego nie da rady wywnioskować. Nie wiem tylko jak długo ta stara KK
    będzie wisiała w BIK jako otwarta.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2008-08-18 19:16:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    p...@c...pl pisze:
    > Jeszcze nie wie, na podstawie wyciągów i potwierdzenia zawarcia umowy KK z
    > Raifim tego nie da rady wywnioskować. Nie wiem tylko jak długo ta stara KK
    > będzie wisiała w BIK jako otwarta.

    To nie ma znaczenia. Mozesz przeniesc do czasu az masz 3 aktualne
    wyciagi. Jak sie jeden przeterminuje to juz nic nie przeniesiesz (mozna
    jeszcze sciamniac, ze poczta nie dostarczyla ale to umozliwi zyskanie
    tylko kilku dni), przynajmniej mi mBank strasznie krecil nosem.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-08-18 19:45:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > sciamniac, ze poczta nie dostarczyla ale to umozliwi zyskanie tylko kilku
    > dni), przynajmniej mi mBank strasznie krecil nosem.

    kilka miesięcy miałem jazdę z Mille, chciałem od nich AmEx'a złozylem
    wniosek, mialem wyciagi i wszystko zanioslem do placowki, ale tam pracownik
    nie przybil pieczatki przy wysylce (jego wina) i kazali mi wszystko
    zalatwiac jeszcze raz - walczylem z nimi jeszcze kilka tygodni, ale jak
    powiedzialem, ze rachunek przenoszonej karty zostal zamkniety to od razu
    dostalem odmowe ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-08-19 18:52:30
    Od: p...@c...pl

> [...]
    > zalatwiac jeszcze raz - walczylem z nimi jeszcze kilka tygodni, ale jak
    > powiedzialem, ze rachunek przenoszonej karty zostal zamkniety to od razu

    To pewnie mi nie przeniosą tej KK, bo trwa to już tydzień i nie z ich strony
    żadnej reakcji. Może sami już dostali info, ża rachunek KK w Raifim jest
    zamknięty i odrzucili mój wniosek.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2008-08-19 21:30:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Paweł" <p...@c...pl> writes:

> [...]
    > o starą KK już wypowiedziałem. Czy ma to jakiś wpływ na przeniesienie? Podobną
    > sytuację miałem kiedyś w BPH i nie było z tym żadnego problemu.

    Nic nie rozumiem. Zawsze myslalem, ze na tym polega przenoszenie kart,
    ze sie stara wypowiada, a nowa dostaje...

    MJ

  • 8. Data: 2008-08-20 16:09:48
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Nic nie rozumiem. Zawsze myslalem, ze na tym polega przenoszenie kart,
    > ze sie stara wypowiada, a nowa dostaje...

    Nie zawsze. Ja w BPH dostałem nową z przeniesienia, ale starej nie musiałem
    wypowiadać.

  • 9. Data: 2008-08-20 18:21:22
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Nie zawsze. Ja w BPH dostałem nową z przeniesienia, ale starej nie musiałem
    > wypowiadać.

    Witam,
    to zależy od banku. Wspomniany BPH nie wymaga zamykania starej karty jak całość
    zadłużenia była spłacana w grace period, natomiast w Multi po uzyskaniu
    pozytywnej decyzji, starą KK trzeba zamknąć. Ja popełniłem błąd, bo starą KK
    zamknąłem przed uzyskaniem nowej...
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2008-08-20 19:44:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> writes:

    > Nie zawsze. Ja w BPH dostałem nową z przeniesienia, ale starej nie
    > musiałem wypowiadać.

    Ale to jest sytuacja odwrotna. Wymog wypowiedzenia starej karty jest
    naturalny - w koncu na tym polega _przeniesienie_. Jesli dostajesz
    nowa karte bez zamkniecia starej, to to nie jest przeniesienie, tylko
    nowa karta. Ale jesli bank sie na to zgadza, to jego problem.

    Natomiast wyzej czytalismy, ze wypowiedzenie starej karty
    _uniemozliwia_ wyrobienie karty w drugim banku. I tego nie rozumiem
    kompletnie.

    MJ