  • 1. Data: 2008-08-15 09:41:36
    Temat: eurobank - oferta specialna karta visa premium club
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    Dostalem z eurobanku pisemko/reklamowke w ktorej pisza, ze bez koniecznosci
    dokumentowania zarobkow moga mi dac bezplatna karte kredytowa z limitem 3
    tys. zl.

    Czy ktos korzystal z tej oferty? Czy to jest tak, ze w ogole nie pytaja o
    zrodla dochodow (obecnie zmieniam prace), czy tez trzeba ustnie deklarowac
    gdzie i ile sie zarabia i jaka forma umowy? (pytam, bo nizej drobnym
    maczkiem pisza, ze nie jest to oferta i ze ostateczna decyzja zalezy od
    badania zdolnosci kredytowej na podstawie przedlozonych dokumentow i
    oswiadczenia wnioskodawcy)

  • 2. Data: 2008-08-15 09:43:19
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    i jeszcze jedno - jakie informacje dla kredytowek w eurobanku sa dostepne w
    systemie bankowosci elektronicznej? widac blokady czy tylko rozliczone
    operacje? mozna w ramach limitu karty ustalac jakies podlimity (np. dzienny
    dla operacji gotowkowych)?

  • 3. Data: 2008-08-15 10:19:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "pitero"
> [...]
    >rozliczone operacje? mozna w ramach limitu karty ustalac jakies
    >podlimity (np. dzienny dla operacji gotowkowych)?

    pytalem na stacji Statoil jak promowali tą kartę i przyznali, że
    w systemie internetowym nie widać tej karty a tym bardziej szczegółów,
    o które pytasz :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-08-15 10:44:26
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Dostalem z eurobanku pisemko/reklamowke w ktorej pisza, ze bez
    > koniecznosci dokumentowania zarobkow moga mi dac bezplatna karte kredytowa
    > z limitem 3 tys. zl.

    Tak i dadzą Ci golda. Mnie też dali.

> [...]
    > maczkiem pisza, ze nie jest to oferta i ze ostateczna decyzja zalezy od
    > badania zdolnosci kredytowej na podstawie przedlozonych dokumentow i

    Pytają o dochód i pracodawcę. Nie musisz jednak dawać żadnych zaświadczeń z
    pracy. Wszystko robisz na dowód. Przynajmniej ze mną tak było. Podejrzewam,
    że miałeś wcześniej BPH PremiumClub. Ja miałem i stąd pewnie Eurobank mnie
    namierzył (nigdy nie miałem nic do czynienia z nimi).

  • 5. Data: 2008-08-15 10:58:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon napisał(a):
    > Tak i dadzą Ci golda. Mnie też dali.

    Gold z limitem 3k... :)

> [...]
    > pewnie Eurobank mnie namierzył (nigdy nie miałem nic do czynienia z nimi).

    A jaki mozna dostac najwyzszy limit bez noszenia kwitow o zatrudnieniu ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-08-15 13:34:46
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Gold z limitem 3k... :)

    Z tego co pamiętam tam jest gold od 1500zł (już nie pamiętam czy limitu czy
    dochodu). Mnie dali 2000zł limitu i mam golda. Wiem, zabawne, ale gdy
    przestaniesz myśleć o "prestiżu" to zauważysz, iż gold od zwykłej karty
    niewiele się różni dla przeciętnego użytkownika.

    > A jaki mozna dostac najwyzszy limit bez noszenia kwitow o zatrudnieniu ?

    Na pewno taki, jak na sławetnym liście z propozycją udania się do banku i
    załatwienia sprawy na dowód. Takie propozycje dostałem też od mbanku i
    bzwbk, więc zakładam, iż to dość powszechna praktyka banków.

  • 7. Data: 2008-08-15 16:03:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon napisał(a):
> [...]
    > gdy przestaniesz myśleć o "prestiżu" to zauważysz, iż gold od zwykłej
    > karty niewiele się różni dla przeciętnego użytkownika.

    Roznie sie np. dodatkami (ubezpieczenia itp.) oraz np TOiP (np. za
    duplikat golda sie nie placi) czy tez wysokoscia %.

    > Na pewno taki, jak na sławetnym liście z propozycją udania się do banku
    > i załatwienia sprawy na dowód. Takie propozycje dostałem też od mbanku i
    > bzwbk, więc zakładam, iż to dość powszechna praktyka banków.

    W mBanku na dowod to mozna dostac i 10k PLN.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-08-15 16:38:41
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Roznie sie np. dodatkami (ubezpieczenia itp.) oraz np TOiP (np. za
    > duplikat golda sie nie placi) czy tez wysokoscia %.

    A ilu klientów wykorzystuje owe dodatki? Podobnie jest z duplikatem - to
    pewnie jakiś ułamek % wszystkich kart. Nie mówiąc o tym, iż nie za każdy
    duplikat "zwykłej" karty trzeba płacić. Wreszcie - myślę, że wobec % na
    karcie, które należą do najwyższych (pomijam GP), chyba niewielu decyduje
    się na korzystanie z kredytu.
    Ja korzystam z kart od wielu lat. Jeszcze nie zdarzyło mi się korzystać z
    duplikatu, przekroczyć GP, a owych dodatków mam tyle, że głowa boli -
    oczywiście także z nich nie korzystając. Czyli czy to będzie gold, platyna
    czy zwykła karta - byle dało się nią płacić.