  • 1. Data: 2008-08-15 20:44:44
    Temat: alior bank
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    wiecie cos wiecej o tym banku? taki duzy kapital zakladowy, to chyba jakis
    zagraniczny bank?

  • 2. Data: 2008-08-16 10:58:24
    Temat: Re: alior bank
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    siliana pisze:
    > wiecie cos wiecej o tym banku? taki duzy kapital zakladowy, to chyba jakis
    > zagraniczny bank?

    na początek polecam archiwum grupy

  • 3. Data: 2008-08-16 11:49:34
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    > na początek polecam archiwum grupy

    zanim napisalam posta, przejrzalam i znalazlam 4 watki w tej sprawie, ktore
    nie odpowiedzialy na moje pytanie.

  • 4. Data: 2008-08-16 11:53:36
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    to, co znalazlam w archiwum:
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/search
    ?group=pl.biznes.banki&q=alior&qt_g=Przeszukuj+t%C4%
    99+grup%C4%99

  • 5. Data: 2008-08-18 15:54:18
    Od: barek <b...@p...pl>

    siliana pisze:
    > wiecie cos wiecej o tym banku? taki duzy kapital zakladowy, to chyba jakis
    > zagraniczny bank?

    To nie jest bank w którym jest kapitał człowieka, emigranta polskiego
    pochodzenia, który mieszka we Włoszech?

  • 6. Data: 2008-08-18 16:19:01
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    siliana pisze:
    > wiecie cos wiecej o tym banku? taki duzy kapital zakladowy, to chyba jakis
    > zagraniczny bank?

    http://www.aliorbank.pl/o_banku.html

    1.5mld pln

    Pytanie - gdzie w Warszawie juz sa oddzialy (podobno kilka juz jest,
    tylko jeszcze nie bylo otwarcia) oraz czy zna ktos ich wstepna oferte?
    (interesuja mnie lokaty, konta i kredyt hipoteczny)

    --
    Regards,
    Maverick