  • 1. Data: 2002-04-16 17:40:50
    Temat: KK BZWBK i spłata przez BZWBK24...
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    ... jakie macie doświadczenia ? Dobrze działa? Kiedy księgują taką
    spłatę w Centrum Kart, od ręki czy lepiej puszczać dzionek wcześniej?
    Czy w opisie przelewu wpisywać dokładnie to, co jest na druczku
    przelewu, czy w sumie treś jest dowolna ?

    Pozdrówka...
    --
    Roman Sasiada
    k...@p...onet.pl k...@k...net.pl

  • 2. Data: 2002-04-16 18:10:20
    Temat: Re: KK BZWBK i spłata przez BZWBK24...
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... jakie macie doświadczenia ? Dobrze działa? Kiedy księgują taką
    > spłatę w Centrum Kart, od ręki czy lepiej puszczać dzionek wcześniej?

    Dzionek wcześniej - przynajmniej minimalną.

    > Czy w opisie przelewu wpisywać dokładnie to, co jest na druczku
    > przelewu, czy w sumie treś jest dowolna ?

    Spłata należności. Ale podejrzewam, że przejdzie dowolne, bo to jest jako
    przelew między własnymi rachunkami, a rachunek karty jest jednoznaczny.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 3. Data: 2002-04-16 18:11:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada"
> [...]
    > Czy w opisie przelewu wpisywać dokładnie to, co jest na druczku
    > przelewu, czy w sumie treś jest dowolna ?

    uzywam drugi rok i jest ok
    - tytul dowolny - ja pisze: splata calosci zadluzenia karty, numer karty
    jest numerem konta wiec tytul obojetny
    - testowalismy czy trzeba splacac w terminie podanym na zestawieniu - i
    wyszlo nam ze ich soft nie kontroluje tego - wystarczy jak splacisz calosc
    do daty utworzenia nastepnego zestawienia i calosc ew. odsetek masz
    wyzerowane
    - praktycznie poza eksperymentem ustawiam zawsze tą datę któą podają w
    zestawieniu, że powinienem splacić "przed nią". Slowem przed sie nie
    przejmujemy - z konta internetowego przelew schodzi pierwsza sesja elixiru
    i wieczorem jest na karcie co widac na WBK24 najczesciej dopiero nastepnego
    dnia
    - oczywiscie nie bierzemy na ta karte gotowki z bankomatu

    stosujac sie do tych zasad masz pelna kontrole nad operacjami i darmowe
    stosowanie karty
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-16 18:20:36
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
    > wyszlo nam ze ich soft nie kontroluje tego - wystarczy jak splacisz calosc
    > do daty utworzenia nastepnego zestawienia i calosc ew. odsetek masz

    Parę miechów temu robiłem ten manewr z kartą mamy i niestety odsetki zostały
    naliczone. Jesteś pewien, że u Ciebie to nadal działa?

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 5. Data: 2002-04-16 18:57:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński"
    > Parę miechów temu robiłem ten manewr z kartą mamy i niestety odsetki
    > zostały naliczone. Jesteś pewien, że u Ciebie to nadal działa?

    tego nie jestem pewien - dzialalo jak testowalem rok temu
    Dlatego poradzilem zeby robic przelew 100% naleznosci z data z przyszłości
    ustawioną na datę zestawienia - zawsze dochodzi tego samogo dnia.
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-04-16 19:06:39
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > tego nie jestem pewien - dzialalo jak testowalem rok temu
    > Dlatego poradzilem zeby robic przelew 100% naleznosci z data z przyszłości
    > ustawioną na datę zestawienia - zawsze dochodzi tego samogo dnia.

    No właśnie. Wygląda na to, że błąd został usunięty i księgowanie działa
    prawidłowo. Radziłem wrzucać minimalną dzień wcześniej, bo _raz_ zdarzył
    nam się poślizg, że zaksięgowali dzień później i pobrali za to opłatę
    karną. Teraz faktycznie wygląda, jakby księgowali bez problemu zlecone
    na ostatni dzień, ale pewności nigdy nie ma, więc ostrożnościowo lepiej
    wysłać ten ułamek wcześniej.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 7. Data: 2002-04-16 19:26:17
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński"
    > (...) pewności nigdy nie ma, więc ostrożnościowo lepiej
    > wysłać ten ułamek wcześniej.

    ja jednak bym sie z nimi potargowal jakby przelew pierwszym elixirem lezal
    u nich a oni by go nie zaksiegowali - elixir dobrze nadany idzie chyba
    automatycznie i nie ma potrzeby w banku go jeszcze ksiegowac? chyba
    wczytanie do systemu wykonuja?

    w tym miesiacu mam termin splaty na 6.maja poniedzialek - moze ty tez?
    Nadalbys 2 maja czy juz 30 kwietnia :-)))))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-04-16 19:58:32
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
    > u nich a oni by go nie zaksiegowali - elixir dobrze nadany idzie chyba
    > automatycznie i nie ma potrzeby w banku go jeszcze ksiegowac? chyba

    Nie wiem, nie pracuję w BZWBK. :-)
    A jednak jest napisane, że proszą o wpłatę w terminie umożliwiającym otrzymanie
    przed ... Więc "przed" na pewno nie znaczy "w dniu" więc nie ma się o co kłucić.

    > w tym miesiacu mam termin splaty na 6.maja poniedzialek - moze ty tez?

    Moment... 29-04.

    > Nadalbys 2 maja czy juz 30 kwietnia :-)))))

    29-04 minimalna, reszta 30. Fakt, że odsetki za tydzień piechotą nie chodzą,
    ale eksperyment może kosztować te odsetki Ciebie. Ale jak chcesz, to sprawdź.
    ;-)

    --
    Konrad J. Brywczyński should it be implausible
    k...@b...tk that a man can supervise

  • 9. Data: 2002-04-16 20:27:39
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

> [...]

    otrzymanie

    > przed ... Więc "przed" na pewno nie znaczy "w dniu" więc nie ma się o co

    Ja tez nie pracuje w BZWBK, ale od kilku pracownikow, zarowno operacyjnych w
    oddzialach, jak i, teoretycznie bardziej poinformowanych, w CK, wiem, ze
    wystarczy zlecic przelew do godz. 16 w dniu splaty, aby srodki wplynely na
    rachunek CK - TE SRODKI NIE IDA ELIXIREM!!!

    Fakt, faktem, ze wtedy czlowiek troche sie denerwuje (ja zwykle dokonuje
    calkowitej splaty, aby uniknac odsetek, ktore bylyby rzedu 200 zl.) - i po
    22 dzwonie do CK i pytam sie, czy srodki doszly. Dlatego dla swietego
    spokoju najlepiej dokonac splaty dzien roboczy wczesniej i ten ostatni dzien
    (splaty) zostawic sobie na ewentualne poszukiwania zaginionych srodkow.

> [...]

    chodzą,

    > ale eksperyment może kosztować te odsetki Ciebie. Ale jak chcesz, to

    Ja (dopiero dzisiaj mi beda generowali zestawienie transakcji) bym placil
    6/05.

    P.S. Jak oni obliczja ten grace period 21 dni - mi czasami wypada 6,8,11 - w
    regulaminie jest napisane, ze 21 dni od momentu wygenerowania zestawienia, a
    jak wypada w dzien wolny to termin przypada na dzien poprzedni (pierwszy
    roboczy) - jednak chyba nie tak sie dzieje. Czy to mozliwe, ze oni licza 21
    dni roboczych???

    pozdrawiam,

    bartek szymkowiak

  • 10. Data: 2002-04-17 06:53:45
    Temat: Re: KK BZWBK i spłata przez BZWBK24...REGULAMIN
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    chodzą,
    > ale eksperyment może kosztować te odsetki Ciebie. Ale jak chcesz, to

    ja mam do 6 maja wplacic kwote minimalna a reszta do zestawienia czyli do
    13 maja, ale nie dziele juz tych przelewow tylko calosc splacam w dniu
    nakazanym przez bank. Teraz juz tez przelew czeka i 6 bedzie na rachunku w
    CKWBK - nie bedzie "przed dniem 6 maja" bo w regulaminie napisane jest ze
    najpozniej tego dnia splata musi byc zaksiegowana - opis na zestawieniu NIE
    JEST ZGODNY Z REGULAMINEM, bo jesli tego dnia forsa w banku bedzie a przez
    tydzien sobie nie zaksieguja to dlaczego ja mam ponosic konsekwencje

    Przy okazji WBK wlascicielom karty Gold daje mozliwosc ustalenia terminu
    wykonania zestawienia - ja zawsze mialem je robione 15, teraz mam zwykla KK
    VC i nie mam mozliowosci ustalenia sobie tego dnia, a wyznaczyli mi 13.
    Bardzo mi to przeszkadza ale tak sobie wymyslili i TRZYMAJA SIE REGULAMINU

    Z drugiej strony w regulaminie jest definicja cyklu rozliczeniowego karty
    ktory jest "powtarzalnym, miesiecznym okresem, po uplywie ktorego
    generowane jest zestawienie transakcji (okres 30 dni kalendarzowych)" -
    zestawienia nie wykonuja co 30 dni kalendarzowych, pomijajac juz niedziele
    i swięta - TO NIE TRZYMAJA SIE REGULAMINU

    Ciekawe co na temat regulaminu maja do powiedzenia w BZ-WBK - posylam im to
    do wiadomosci
    *** blad ***