  • 1. Data: 2009-02-06 12:16:47
    Temat: Jasnowidz Jackowski o kryzysie
    Od: Sławek <p...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2009-02-06 12:21:41
    Temat: Re: Jasnowidz Jackowski o kryzysie
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Ups...
    Wysłałem to z PC-ta znajomego...nie mam na imię Sławek ;-p

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2009-02-06 12:43:32
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Nieprawda, że żaden analityk nie przewidział. Np. w biuletynie GEAB (patrz
    wątek niżej) pisali o kryzysie światowym już w roku 2006. Teraz pokusili się
    o prognozę do końca świata i o jeden rok dłużej :)

  • 4. Data: 2009-02-06 12:44:42
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sławek" <p...@w...pl> napisał

    > http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    Szukam na youtube starszych przepowiedni, ktore teraz by mozna bylo
    zweryfikowac i nic nie moge znalezc.

    Protz

  • 5. Data: 2009-02-06 13:02:20
    Od: " templariusz" <t...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2009-02-06 13:17:02
    Od: x <l...@p...fm>

    Sławek napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=qXDK5qa80WE

    no..... nastepny co zna przyszlosc, ktora sie jeszcze nie wydarzyla.
    Jak po tylu latach rozwoju ludzkosci mozna jeszcze wierzyc w jasnowidzenie?

  • 7. Data: 2009-02-06 13:26:05
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Tzn. po ilu latach rozwoju ludzkosci? 100? 200? 1000 lat? Porownaj to do
    milionow lat. Otworz umysl, bo siedzisz nadal w studni i wydaje Ci sie, ze
    Pecet na biurku i samoloty to max tego, co rozwoj moze osiagnac. Era
    duchowosci nadchodzi.

    D.

  • 8. Data: 2009-02-06 13:49:19
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > Era
    > duchowosci nadchodzi.

    Tą fundowały nm różne kościoły przez ostatnie kilka tyś. lat i ona właśnie
    się kończy ;)

    --
    in

  • 9. Data: 2009-02-06 13:59:37
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik " templariusz" <t...@N...gazeta.pl> napisał

    malo tego:

    http://www.nautilus.org.pl/?i=922 - tak sobie raczej.

    Protz

  • 10. Data: 2009-02-06 14:03:21
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > milionow lat. Otworz umysl, bo siedzisz nadal w studni i wydaje Ci sie, ze
    > Pecet na biurku i samoloty to max tego, co rozwoj moze osiagnac. Era

    Ta, zwłaszcza jak Cię odparują. Kapitalizm jak widać dogorewa, a czym to się
    musi skończyć to nie trzeba jasnowidza aby przewidzieć. Pomyśleć, że tak blisko
    było aby ten świat ocalić.