  • 1. Data: 2009-02-06 08:27:46
    Temat: podaj ten watek sheen - jakbym czytal Dietera - podaj ten watek
    Od: " re" <g...@N...gazeta.pl>

    &#8226; Re: duże spadki przed nami... Sheen , 05-02-2009, 16:19:03 + odpowiedz na
    ten list

    Jutro mega-odpał na WIG-u. Co najmniej 5%. Argumenty podałem w innym
    wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo
    na 1575 się raczej nie podniosą.

  • 2. Data: 2009-02-06 08:42:34
    Od: "seven.zark.seven" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > wątku, jak ktoś ciekawy. Reasumując: dołek na tygodniowym close na
    > indeksie mieliśmy w październiku, zaś na kontraktach w tym tygodniu, bo

    Wtrącę się, bo prośba była do Sheen - mnie sie wydaje, że o ten chodzi:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.wgpw&aid=84946579

    zark7

  • 3. Data: 2009-02-06 14:42:46