  • 1. Data: 2009-02-06 08:41:13
    Temat: [bzwbk] a reszta rynku
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    co jest z tym papierem nie tak ze nie rosnie? moze mi ktos to wytlumaczyc?

    pkobp - +4,31
    pekao - +3,14
    bre - +6,11
    ingbsk- +4,29

    bzwbk - +2,60

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 2. Data: 2009-02-06 08:56:27
    Temat: Re: [bzwbk] a reszta rynku
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    I tak lepiej niż cały rynek. Na to nie ma wytłumaczenia. Ja w takich
    przypadkach tłumaczę to tak : to dlatego, że mam to badziewie. Innymi słowy,
    to prawo Murphy ego w praktyce.

  • 3. Data: 2009-02-06 09:02:30
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kc pisze:
    > I tak lepiej niż cały rynek. Na to nie ma wytłumaczenia. Ja w takich
    > przypadkach tłumaczę to tak : to dlatego, że mam to badziewie. Innymi słowy,
    > to prawo Murphy ego w praktyce.

    zapewne jak sprzedam to wywali ten papier w kosmos ;)
    hehe prawo Murphy'ego ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2009-02-06 09:22:13
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak. Jeżeli chcesz żeby relacje odwróciły się, musisz sprzedać.

  • 5. Data: 2009-02-06 12:16:46
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > zapewne jak sprzedam to wywali ten papier w kosmos ;)
    > hehe prawo Murphy'ego ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Ciesz sie że nie spada.......
    Zawsze żle :)
    Jak spada źle....... jak mało rośnie żle :)
    Trzeba było brac PKO BP........ najlepszy bank jaki jest

    pzdr
    DArs

  • 6. Data: 2009-02-06 17:09:09
    Temat: Re: a reszta rynku
    Od: k...@o...pl

    On 6 Lut, 09:41, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    > bzwbk - +2,60
    na koniec sesji zanotował 3 najlepszy wynik w WIG20. sprzedałeś?;)

  • 7. Data: 2009-02-07 10:08:17
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    k...@o...pl pisze:

    > na koniec sesji zanotował 3 najlepszy wynik w WIG20. sprzedałeś?;)

    na szczescie nie ;) czyt. cierpliwosc polaca ;) +9% na zamknieciu i
    siakies 11% od momentu zakupu;) czekam na dalszy rozwoj wydarzen ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2009-02-10 22:15:00
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    SlawcioD pisze:

    > na szczescie nie ;) czyt. cierpliwosc polaca ;) +9% na zamknieciu i
    > siakies 11% od momentu zakupu;) czekam na dalszy rozwoj wydarzen ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    a wiec moj romans z bzwbk zakonczyl sie dzisiaj na fixingu z calkowitym
    zyskiem 21,66% ;) jak na leszcza calkiem nie zle ;) co? :)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. ciekawe jak jutro bedziw wgpw wygladala po hamerykanskim polowaniu
    na byka ;)...

  • 9. Data: 2009-02-10 22:23:49
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Zobacz sobie co byki potrafią zrobić z przeciwnikiem. No, może to są bawoły,
    ale podobne.

    http://video.google.pl/videosearch?q=battle+at+kruge
    r&emb=0&aq=f#

  • 10. Data: 2009-02-10 22:41:31
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kc pisze:
    > Zobacz sobie co byki potrafią zrobić z przeciwnikiem. No, może to są bawoły,
    > ale podobne.
    >
    > http://video.google.pl/videosearch?q=battle+at+kruge
    r&emb=0&aq=f#

    jestem zodiakalnym bykiem - sam wiem co zostaje z przeciwnika jak mi
    pomacha plachta przed nosem ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD