  • 1. Data: 2012-11-10 22:45:11
    Temat: Jakie waluty zamiast lokat PLN?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/BNP-Paribas-dane-PKB
    -za-III-kw-kluczem-do-dalszych-obnizek-stop-2676081.
    html

    Jezeli stopa NBP ma spasc do 3,0%, to znaczy, ze PLN sie znacznie oslabi.
    Stad pytanie, jakie sa wasze typowania odnosnie walut wymienialnych, ktora
    zdrozeje najmocniej? Do wyboru (USD, EUR, GBP, CHF) bo tymi mozna obracac w
    wielu bankach.

  • 2. Data: 2012-11-10 23:48:49
    Temat: Re: Jakie waluty zamiast lokat PLN?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-10 22:45, Krzysztof pisze:
> [...]
    > oslabi. Stad pytanie, jakie sa wasze typowania odnosnie walut
    > wymienialnych, ktora zdrozeje najmocniej? Do wyboru (USD, EUR, GBP, CHF)

    Każdy, kto miałby miarodajne przesłanki do jakiejś opinii w tej kwesti,
    byłby idiotą, gdyby tę opinię ujawnił. Więc, jak w starej piosence:
    "graj pan sam"

    Ja Ci poradzę: jeśli ma wzrosnąć, to kup. Jeśli ma spaść, to sprzedaj.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-11 14:16:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jezeli stopa NBP ma spasc do 3,0%, to znaczy, ze PLN sie znacznie oslabi.

    A gdzie tam, to wcale tak nie znaczy.

  • 4. Data: 2012-11-11 20:56:33
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 10 listopada 2012 22:45:25 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Jezeli stopa NBP ma spasc do 3,0%, to znaczy, ze PLN sie znacznie oslabi.

    Z taką wiedzą to na Forex. Kopalnia kasy.