  • 1. Data: 2012-11-09 15:43:07
    Temat: eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jaki kod transakcji wysyła Paypal?
    Trafiłem na sprzeczne informacje w sieci, 8999 lub ew. inny jeżeli zakupy na w
    .de.

    Wysyłka z UK, karty jeszcze nie podpiąłem do Paypala i nie wiem czy lepiej
    zapłacić kartą z Polbanku czy Sync-iem.

  • 2. Data: 2012-11-09 20:50:50
    Temat: Re: eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> w wiadomości
    news:g55q98t2bvmdri6dt8jmk3vrf1qbrcf30o@4ax.com napisał(a):
    > Jaki kod transakcji wysyła Paypal?
    > Trafiłem na sprzeczne informacje w sieci, 8999 lub ew. inny jeżeli
    > zakupy na w .de.
    U mnie te kody to: 8699 (podpięcie karty do PayPala) i 5734 (płatność,
    firma w USA).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2012-11-09 23:03:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Wysyłka z UK, karty jeszcze nie podpiąłem do Paypala i nie wiem czy lepiej
    > zapłacić kartą z Polbanku czy Sync-iem.

    Ktoś już tu pisał, że u Synca miał taki kurs, że nawet po uwzględnieniu
    5% taniej wyszłoby kartą Półbanku.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2012-11-12 13:58:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 09 Nov 2012 23:03:27 +0100, w <k7jujf$s0u$1@usenet.news.interia.pl>,
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(-a):

    > Ktoś już tu pisał, że u Synca miał taki kurs, że nawet po uwzględnieniu
    > 5% taniej wyszłoby kartą Półbanku.

    W Payplau można wybrać obciążenie w złotych przecież (po ich kursie -- gorszym
    niż w Polbanku, ale lepszym niż w mBanku).

  • 5. Data: 2012-12-17 10:47:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Nov 2012 20:50:50 +0100, w <k7jmqp$1kl$1@news.icpnet.pl>, "Mark"
    <t...@p...pl> napisał(-a):

    > r...@k...pl <r...@k...pl> w wiadomości
    > U mnie te kody to: 8699 (podpięcie karty do PayPala) i 5734 (płatność,
    > firma w USA).

    U mnie testowo wyszło:
    1. obciążenie testowe przez PP*4685CODE z opisem "Transakcja kartą
    debetową;obciążenie 8999" - 6,50zł
    2. zakup w USD 17.11.2012 - "PAYPAL *GUIYUAN LIU", "Transakcja kartą
    debetową;obciążenie; Kurs wymiany: 3.3868; Kwota w walucie rozliczeniowej:
    12.98 USD 8999 LUX ***** PAYPAL *GUIYUAN L"

    Obie transakcje nie zostały objęte zwrotem 5%.

    Ale z Allegro z kodem 8999 już tak, hmmm...