  • 1. Data: 2012-11-11 04:15:32
    Temat: Czy Synuś dał już 5%?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zapłaciłem SynCiem w październiku i nie mam 5% -- reklamować czy czekać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-11 09:17:22
    Temat: Re: Czy Synuś dał już 5%?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > Zapłaciłem SynCiem w październiku i nie mam 5% -- reklamować czy czekać?

    To chyba wzrastający brak czujności, postępujący z wiekiem. Było wprost
    napisane w materiałach syncowych, że w ramach korzystnych zmian w trosce o
    klientów, 15 listopada nastąpi zwrot (dziesięć dni roboczych).

  • 3. Data: 2012-11-11 10:28:30
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > To chyba wzrastający brak czujności, postępujący z wiekiem. Było wprost
    > napisane w materiałach syncowych, że w ramach korzystnych zmian w trosce o
    > klientów, 15 listopada nastąpi zwrot (dziesięć dni roboczych).

    Nie miało to wejść dla aktualnych klientów od 1 grudnia (lub stycznia?)
    (razem z nowymi warunkami premii)? Też nie dostałem zwrotu.

    a.

  • 4. Data: 2012-11-11 10:45:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 11.11.2012 10:28, Wemif wrote:

    > Nie miało to wejść dla aktualnych klientów od 1 grudnia (lub stycznia?)
    > (razem z nowymi warunkami premii)?

    Nie.

  • 5. Data: 2012-11-11 11:46:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 09:17:22 +0100, MarekZ napisał(a):

    > To chyba wzrastający brak czujności, postępujący z wiekiem. Było wprost
    > napisane w materiałach syncowych, że w ramach korzystnych zmian w trosce o
    > klientów, 15 listopada nastąpi zwrot (dziesięć dni roboczych).

    Ekhm, nie tym razem. To raczej wzrastające robienie w wała klientów przez
    ten tzw. bank. Przez dużą część października obowiązywał stary regulamin, i
    jeśli ktoś przed 24. natłukł transakcje uprawniające do moneybacku,
    powinien dostać kasiorę w piątek. Oczywiście AS uważa inaczej, ale to nie
    jest pierwsza głupota w ich wykonaniu.

    Jak to ładnie ktoś skomentował gdzie indziej, sytuacja podobna, jakby AS w
    regulaminie obowiązującym od 25 października nie wspomniał słowem o
    "punktach premiowych" i pokazał środkowy palec klientom, którzy chcieliby
    zwrot za operacje dokonane przed wejściem nowego regulaminu.

    Jako że w moim przypadku jak zwykle chodzi o całkiem sympatyczne pieniądze,
    reklamacja poszła, odsetki ustawowe się liczą, i szykuję kolejne pismo do
    arbitra, tudzież skarbówki.

    AK

  • 6. Data: 2012-11-11 12:03:57
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ja czekałem 60 dni na odpowiedź na reklamacje w sprawie nie wypłaconej kasy
    premiowej. Po dwóch miesiącach Sync wydusił z siebie informację o transakcji
    pozornej. Dlaczego moja transakcja była pozorna? Bo tak uznał bank. Czekam na
    wyjasnienie tego fenomenu, według którego to bank decyduje co jest transakcją
    pozorną a co nie. Kolejne w kolejności będzie pismo do arbitra. Synek się
    skiepścił.

    MichalL

  • 7. Data: 2012-11-11 12:22:13
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:03:57 +0100, MichalL napisał(a):

> [...]
    > pozorną a co nie. Kolejne w kolejności będzie pismo do arbitra. Synek się

    Nie skiepścił się - od początku trzyma równy, żenujący poziom i nadaje się
    wyłącznie do dojenia z niego pieniędzy.

    Nie czekaj, to nie ma sensu. Reklamacja, 30 dni, i pismo do arbitra.

    AK

  • 8. Data: 2012-11-11 12:54:37
    Od: Thomas <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 12:22:00 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:03:57 +0100, MichalL napisaďż˝(a):

    > Nie skiep�ci� si� - od pocz�tku trzyma r�wny, �enuj�cy poziom i
    nadaje siďż˝

    > wy��cznie do dojenia z niego pieni�dzy.
    >

    > Nie czekaj, to nie ma sensu. Reklamacja, 30 dni, i pismo do arbitra.
    >

    > AK

    Mi powiedzieli, że to transakcja kartą, więc na odpowiedź na reklamacje trzeba
    czekać 60 dni roboczych! 60 dni już mineło (bo reklamował transakcje lipcowe) i nadal
    brak odpowiedzi.
    Ktoś już wygrał u arbitra? Bo opłata 50 PLN, a moge wygrać niewiele więcej...

  • 9. Data: 2012-11-11 13:23:25
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 12:22:13 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Nie czekaj, to nie ma sensu. Reklamacja, 30 dni, i pismo do arbitra.

    A czy był kiedykolwiek przypadek, że Arbiter w zasadniczej sprawie
    przyznał rację klientowi?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2012-11-11 13:28:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 13:23:25 +0100, Chris94 napisał(a):

    > A czy był kiedykolwiek przypadek, że Arbiter w zasadniczej sprawie
    > przyznał rację klientowi?

    Pośpiechu specjalnego nie odczuwam, przesłanki do wygranej mam
    wystarczające, by iść w razie czego do sądu, a fakt, że skarbówce też coś z
    tego interesu skapnie, pozwala mi patrzeć na sprawę z dużym spokojem. Na
    razie uruchamiam arbitra, później się zobaczy.

    AK