  • 1. Data: 2002-08-26 09:07:02
    Temat: Jaki ebank wybrac ???
    Od: "Luksuss" <l...@o...pl>

    Jaki z polskich ebankow wybrac ??
    Narazie mysle o Mbanku .
    Co o nim sadzicie ??
    Czy moze inny bank internetowy .
    A jak Mbank to jaki typ konta wybrac dla mlodej osoby - studenta.

    Pozdrawiam luksuss

  • 2. Data: 2002-08-26 09:38:47
    Temat: Re: Jaki ebank wybrac ???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jak Mbank to jaki typ konta wybrac dla mlodej osoby - studenta.

    Zalezy ile masz w okolicy bankomatow poszczegolnych bankow i ile przelewow
    niezdefiniowanych przez inet chcesz robic, ale oprocz mBanku - przyjrzuj sie
    jeszcze kontu np. w Lukas Banku, BZ WBK.
    Platne, a tez fajne sa w Multibanku, KB oraz w ING BS, BPHPBK.
    Zobvacz tez ePKO dla studewntow

  • 3. Data: 2002-08-26 12:50:36
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Luksuss" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki z polskich ebankow wybrac ??
    > A jak Mbank to jaki typ konta wybrac dla mlodej osoby - studenta.

    Poczytaj różne watki z ostatniego tygodnia na tej grupie.
    I głęboko się zastanów po co ci bank
    Rozumuję: student - mało forsy :-)

    Bo za chwilę się okaże , że najtańsze jest PKO BP i jemu podobni.
    mBank strasznie zdrożeje za kilka dni. A dotychczas był super.

  • 4. Data: 2002-08-26 14:24:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mBank strasznie zdrożeje za kilka dni. A dotychczas był super.

    A w czym?? Karte do eMaxa mam ale w zyciu nie uzywalem, wirtualnej karty nie
    potrzebuje (VC lub nteligo). No wiec w czym dla normalnego usera to
    zdrozeje, zwlaszcza gdy bedzie to student, czyli na Emaxie nie bedzie
    przechowywal nie wiadomo ile kasy? :)

  • 5. Data: 2002-08-26 14:27:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > potrzebuje (VC lub nteligo). No wiec w czym dla normalnego usera to
    > zdrozeje, zwlaszcza gdy bedzie to student, czyli na Emaxie nie bedzie

    Dla mnie mBank bedzie fajny nawet jak wszystkie karty zrobia platne
    (bez znaczenia ile) jako, ze _nigdy_ ich nie uzywalem (ale mam obie,
    a jakze :-)) Jezeli jakas kase mam to i tak lezy na emaxie bez karty :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-08-26 14:39:21
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Dla mnie mBank bedzie fajny nawet jak wszystkie karty zrobia platne
    > (bez znaczenia ile) jako, ze _nigdy_ ich nie uzywalem (ale mam obie,
    > a jakze :-)) Jezeli jakas kase mam to i tak lezy na emaxie bez karty :-)

    Jest problem, gdy ktoś czasem ma dużo na eMaxie, a czasem potrzebuje spory
    debet w eKoncie. I wtedy karta do eKonta staje się niebezpieczna. Kiedyś
    postulowałem o debet w eMaxie, lub podobnym subkoncie, ale ... :-)))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-08-26 14:55:06
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > (bez znaczenia ile) jako, ze _nigdy_ ich nie uzywalem (ale mam obie,
    > a jakze :-)) Jezeli jakas kase mam to i tak lezy na emaxie bez karty :-)

    Jeśli wykorzystujesz mbank głównie jako skarbonkę dla kwot mniejszych niż
    gwarantowanych BFG, to na najbliższe miesiące nadal będzie najfajniejszy.
    Jednak jak korzystasz z innych darmowych funkcji, które miałyby być płatne:
    np. przelew 0,5% nie mniej niż zł
    karta VE: 36 zł
    pobranie z Euronetu: 3,5% nie mniej niż 10 zł
    telefon do mlini: 042... (zamiast 0801)

    to mbank może przestać być atrakcyjny......:-(

  • 8. Data: 2002-08-26 16:05:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to mbank może przestać być atrakcyjny......:-(

    Tak, wtedy tak.
    dodalbym do tego - podatek na rozwoj w wysokosci 1% zdeponowanej sumy,
    ujemne oprocentowanie.. Taaaak ;D

  • 9. Data: 2002-08-26 16:35:04
    Od: m...@p...onet.pl

    To wtedy nas tam już nie będzie?

    Ale wracajmy do głównego pytania.
    Co obecny system bankowy ma do zaoferowania studentowi?
    Wiadomo, student mało kasy ma, trochę od rodziców, może jakieś stypendium, może
    jakaś drobna praca ...

    Powiem tak. Ja jako student, który dorabia sobie parę groszy tu i ówdzie
    korzystam z mBanku. Wszelkie wpływy księguję na emaxie, a wypływy idą z ekonta -
    tam gdzie wyżej oprocentowany rachunek. Na dzień dzisiejszy 7,5 % dostaję w VW
    Bank (korzystam tylko przez telefon). Jeśli mam jakąś kasę w gotówce, to szybko
    ją wpłacam na e-konto bez tokena w Lukasie lub do netkonta w LG. Później do
    netu i przelewam w odpowiednie miejsce.
    A jeśli zdarzy mi się mieć walutę, to idę z nią do BZ WBK.
    Kredytu nie biorę (trzeba to wszystko później spłacać).

  • 10. Data: 2002-08-26 16:39:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeśli wykorzystujesz mbank głównie jako skarbonkę dla kwot mniejszych niż
    > gwarantowanych BFG, to na najbliższe miesiące nadal będzie najfajniejszy.

    I to cohdzi - jak przestanie to mam inne alternatywy - e-skalacja w eIntegrum
    albo od biedy LGNet (choc stawiam, ze to predzej bedzie platne kiedy juz
    polacza sie z Nordea), nawet Multi na RO nie ma takiego zlego oprocentowania.

    > Jednak jak korzystasz z innych darmowych funkcji, które miałyby być płatne:
    > np. przelew 0,5% nie mniej niż zł

    To by zabilo mbank, przynajmniej pod wzgledem "ilosci klientow" bo jest
    chmara innych bankow z darmowymi przelewami - wlasciwie chyba duzo mniej
    jest takich gdzie przelewy sa platne a nie bezplatne (BZWBK, DB24,
    srebrny Fortis, Nordea... co jeszcze?)

    > karta VE: 36 zł

    Jak mowilem - bez znaczenia - jak bedzie za 0 to wezme, jak wiecej
    (nieistotne czy 36 czy 136 to nie wezme :-))

    > pobranie z Euronetu: 3,5% nie mniej niż 10 zł

    jw.

    > telefon do mlini: 042... (zamiast 0801)

    Nie korzystam za bardzo :-)

    > to mbank może przestać być atrakcyjny......:-(

    mbank przestanie byc dla mnie korzystny kiedy oprocentowanie spadnie
    ponizej poziomu jaki bede mogl miec w banku z oddzialami i/lub
    przelewy przestana byc darmowe co wydaje mi sie niemozliwe, przynajmniej
    w najblizszych kilku latach

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek