  • 1. Data: 2002-08-26 07:23:38
    Temat: Sobota na wyciagu
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Czy sobota jest traktowana przez banki jako dzien wolny ? Chodzi o splate
    karty kredytowej w przypadku gdy termin splaty wypada w sobote. Mozna
    splacic w poniedzialek bez zadnych konsekwencji ?

    D.

  • 2. Data: 2002-08-26 08:20:22
    Temat: Re: Sobota na wyciagu
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2002 09:23:38 +0200, "Dave"
    <u...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy sobota jest traktowana przez banki jako dzien wolny ? Chodzi o splate
    > karty kredytowej w przypadku gdy termin splaty wypada w sobote. Mozna
    > splacic w poniedzialek bez zadnych konsekwencji ?
    Tak

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-08-26 08:53:19
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Czy sobota jest traktowana przez banki jako dzien wolny ? Chodzi o splate
    > Tak

    zalezy od banku i regulaminu karty
    dla pewnosci splacam w piatki.

    radek

  • 4. Data: 2002-08-26 09:02:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2002 10:53:19 +0200, "Rad'ek" <a...@p...fm>
    napisał(a):

    > zalezy od banku i regulaminu karty
    > dla pewnosci splacam w piatki.
    Z tego co wiem, w regulaminie nie może być to ustalone inaczej, bo było by
    to sprzeczne z KC.

  • 5. Data: 2002-08-26 09:02:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    Mozna
    > Z tego co wiem, w regulaminie nie może być to ustalone inaczej, bo było by
    > to sprzeczne z KC.

    Czy w KC jest tez napisane, ze bank nie moze sie umowic z klientem inaczej?

    Karol

  • 6. Data: 2002-08-26 09:04:45
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    gornik <g...@g...w.pl> wystukal(a) :

    > Tak

    Nie. KC mowi o dniach _ustawowo wolnych_. Sobota takim nie jest.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2002-08-26 09:07:32
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    Mozna
    > Z tego co wiem, w regulaminie nie może być to ustalone inaczej, bo było by
    > to sprzeczne z KC.

    jak udowodnic ze "dzien wolny" w KC to takze sobota gdy bank w sobote ma
    otwarte ?

    D.

  • 8. Data: 2002-08-26 09:32:03
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2002 11:07:32 +0200, "Dave"
    <u...@p...onet.pl> napisał(a):

    > splate
    > Mozna
    > jak udowodnic ze "dzien wolny" w KC to takze sobota gdy bank w sobote ma
    > otwarte ?
    Nie działa KIR, czyli nie możesz zrobić przelewu z innego banku ?
    Przynajmniej na logikę by tak wypadało...
    Oczywiście mogę się mylić...

  • 9. Data: 2002-08-26 10:06:54
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Pete wrote in news:akcrj9$ekb$1@news.tpi.pl:

    > Nie. KC mowi o dniach _ustawowo wolnych_. Sobota takim nie jest.

    Jesteś pewien ? Wydaje mi się że to się trochę czasu temu zmieniło.

    --
    empeg

    {C47DCB11-E57D-4D6F-960A-170C939E65E0}

  • 10. Data: 2002-08-26 13:34:53
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien ? Wydaje mi się że to się trochę czasu temu zmieniło.

    Sobota jest dniem _dodatkowo wolnym_ od pracy.
    Wiec wszelkie sobotnie terminy zalatwiam w piatek

    --
    Pete