  • 1. Data: 2002-08-26 07:02:42
    Temat: Gliwice - Budowa Multibanku
    Od: Krzysztof Bajorek <k...@f...polbox.pl>

    Witam.
    Przechodzac w sobote ulica Zwyciestwa w Gliwicach zobaczylem ze trwa
    przystosowanie pomiesczezn dla Multibanku. na poczatku ulicy patrzac od
    strony Dworca .

    pozdr
    KB

  • 2. Data: 2002-08-26 08:29:32
    Temat: Re: Gliwice - Budowa Multibanku
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Krzysztof Bajorek" <k...@f...polbox.pl> wrote in message
    > Witam.
    > Przechodzac w sobote ulica Zwyciestwa w Gliwicach zobaczylem ze trwa
    > przystosowanie pomiesczezn dla Multibanku. na poczatku ulicy patrzac od
    > strony Dworca .

    Oooo! W końcu ktoś znalazł ;-))) Zwycięstwa 56.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-08-26 08:56:54
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:akcots$tj0$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Oooo! W końcu ktoś znalazł ;-))) Zwycięstwa 56.

    Czemu nikt nie pytal? Wiem o tym od 4mc. Nawet widzialem projekty.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-08-26 09:20:37
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu nikt nie pytal? Wiem o tym od 4mc. Nawet widzialem projekty.
    >
    > Pzdrwm.

    Ja pytam: Gdzie w Opolu będzie CUF Multibanku? O termin otwarcia
    pytałem - planują na koniec br,. ale nie dopytałem już o adres, a
    odpowiadająca na mój e-mail sama od siebie nie dodała tej informacji.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-08-26 11:02:56
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ja pytam: Gdzie w Opolu będzie CUF Multibanku? O termin otwarcia
    > pytałem - planują na koniec br,. ale nie dopytałem już o adres, a
    > odpowiadająca na mój e-mail sama od siebie nie dodała tej informacji.

    Niestety, kontakt z Multibankiem mialem jednostkowy - przykro mi. ale nie
    wiem :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-08-26 20:41:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 26 Aug 2002 10:29:32 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Oooo! W końcu ktoś znalazł ;-))) Zwycięstwa 56.

    E, moment! Przecież ja już zgadłem dawno!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-08-27 06:59:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > E, moment! Przecież ja już zgadłem dawno!

    Eee tam zgadłeś - nie podałeś który lokal podejrzewasz :-)

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-08-27 17:32:26
    Od: z...@p...onet.pl

    > "Krzysztof Bajorek" <k...@f...polbox.pl> wrote in message
    > Oooo! W końcu ktoś znalazł ;-))) Zwycięstwa 56.

    Naddałem dziś drogi by sprawdzić - z ciekawości.
    Ho, hooo!! Zapowiada się solidny 'marmurek'; zastanawiam się, czy nie za blisko
    silnego konkurenta - Lukasa ;)
    Rozbudowa takiej sieci - duże lokale (nie puste przecież będą, personel też
    przybędzie, itp. obciążenia) może sprawić, że spodziewane zyski z inwestycji
    staną się problematyczne.
    Być może poskutkuje to dalszym obniżeniem atrakcyjności ich oferty - koszty
    będą spadać na klientów.

  • 9. Data: 2002-08-27 18:32:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    fDnia pewnego pięknego (Tue, 27 Aug 2002 08:59:54 +0200), "Krzysztof

    >Eee tam zgadłeś - nie podałeś który lokal podejrzewasz :-)

    No jak nie? Przecie pisałem, że ten po salonie ze sprzętem
    elektronicznym, potem ubraniami... Pisałem, że ten, co z kawałka
    zrobili księgarnię...

  • 10. Data: 2002-08-28 12:56:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Być może poskutkuje to dalszym obniżeniem atrakcyjności ich oferty -
    koszty
    > będą spadać na klientów.

    Czy mógłbyś rozwinąć myśl - "dalsze obniżenie atrakcyjności oferty" - bardzo
    mnie zaintrygowało zwłaszcza słowo "dalsze" :-)))

    K. Kowalski