  • 1. Data: 2002-08-25 19:54:33
    Temat: Polskie systemy platnosci przez Internet?
    Od: Robert Maron <r...@r...net>

    Co polecacie w temacie?

    eCard? PolCard? jeszcze cos innego?

    oba maja beznadziejne strony www z ktorych niewiele sie dowiedzialem...

    mam (byc moze subiektywne) wrazenie, ze znacznie popularniejszy jest eCard?

    jakie sa za i przeciw?

    robert
    --
    name: Robert Maron
    e-mail: R...@t...com

  • 2. Data: 2002-08-25 20:21:13
    Temat: Re: Polskie systemy platnosci przez Internet?
    Od: l...@w...pl (Low)

    >eCard? PolCard? jeszcze cos innego?
    >
    >oba maja beznadziejne strony www z ktorych niewiele sie dowiedzialem...
    >
    >mam (byc moze subiektywne) wrazenie, ze znacznie popularniejszy jest
    >eCard?

    to prawda :) ze strony nic sie nie dowiesz :)

    Niedawno wdrazalem system eCardu - bardzo proste i przyjemne, musisz miec
    zaledwie podstawowa znajomosc htmla i to wszystko. Ale oplaty to istne
    zdzierstwo - musisz dwa razy przekalkulowac, czy ci sie to oplaci, gdyz
    przy kilku klientach miesiecznie, ktorzy kupuja kartonik czekoladek nie
    oplaca sie w to inwestowac.

    pozdro!

  • 3. Data: 2002-08-25 20:24:09
    Od: l...@w...pl (Low)

    zapomanilem dodac, ze calosc jest opatrzona klauzula top secret :) -
    przynajmniej z eCardu :)))

  • 4. Data: 2002-08-26 00:05:03
    Od: "minik" <m...@m...net>

    www.webpay.pl