  • 11. Data: 2002-02-12 08:40:16
    Temat: Re: Jaki Mastercard
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pedroz wrote:

    > O LG i ich zabezpieczeniach swego czasu dosc glosno bylo na grupie :)

    Taż ja tam na co dzień pieniędzy nie trzymam :)

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-02-12 08:45:20
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Taż ja tam na co dzień pieniędzy nie trzymam :)
    Znaczy sie zrobiles sobie pierwszego w Polsce przedplaconego Maestro? :) No
    to jazda na BSK, niech sie nie chwala, ze sa pierwsi :)))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-02-12 09:04:18
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > Bo nie ma grace periodu i max. kwota limitu wynosi PLN 5000.
    Czyli jak to z tym grace period'em? Dostaje wyciag i do kiedy mam zaplacic,
    a od kiedy licza %?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 14. Data: 2002-02-12 09:07:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 09:45:20 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Znaczy sie zrobiles sobie pierwszego w Polsce przedplaconego Maestro? :) No
    >to jazda na BSK, niech sie nie chwala, ze sa pierwsi :)))

    Kazda karta debetowa jest przedplacona :-)
    BSK to zrobilo pierwszy rachunek bankowy z karta debetowa do ktorego
    nie trzeba podpisywac umowy :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 15. Data: 2002-02-12 09:10:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 10:04:18 +0100, "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czyli jak to z tym grace period'em? Dostaje wyciag i do kiedy mam zaplacic,
    >a od kiedy licza %?

    Jak dostaniesz wyciag to juz dawna ci te procenty nalicza :-).
    Po prostu tak jak przy karcie debetowej podpietej do pustego konta z
    limitem kredytowym kazda transkacja powoduje zaciagniecie
    oprocentownrego kredytu. Oczywiscie jak chcesz to mozesz natychmiast
    go splacic, jeszcze przed otrzymaniem wyciagu.

  • 16. Data: 2002-02-12 09:12:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pedroz wrote:

    > Czyli jak to z tym grace period'em? Dostaje wyciag i do kiedy mam zaplacic,
    > a od kiedy licza %?

    Odsetki liczą od daty rozliczenia transakcji. W praktyce jedynym
    wyjściem, żeby nie zapłacić odsetek jest wpłacić im pieniądze, a potem
    używać karty.

    pzdr

    Tomek

  • 17. Data: 2002-02-12 09:25:38
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Kazda karta debetowa jest przedplacona :-)
    > BSK to zrobilo pierwszy rachunek bankowy z karta debetowa do ktorego
    > nie trzeba podpisywac umowy :-).
    Eee... A mi sie wydaje, ze cos podpisywalem :) Ale nie pamietam dokladnie...
    :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 18. Data: 2002-02-12 09:26:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Kazda karta debetowa jest przedplacona :-)
    > BSK to zrobilo pierwszy rachunek bankowy z karta debetowa do ktorego
    > nie trzeba podpisywac umowy :-).

    eeeee umowe sie podpisuje :-) przynajmniej ja dostalem cus takiego w Kraku
    (oddzial przy Bora-Komorowskiego)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2002-02-12 09:26:56
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentownrego kredytu. Oczywiscie jak chcesz to mozesz natychmiast
    > go splacic, jeszcze przed otrzymaniem wyciagu.
    Eee... to o kant d... taka karta :) Czy jest w ogole jakis "normalny" MC?
    :))) Tzn. z jakims grace period'em? Bo coraz bardziej zaczynam rozumiec
    zwolennikow VC :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 20. Data: 2002-02-12 12:18:47
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Uzytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > No tak. Ale do maestra musisz miec konto w danym banku. :( A nie mam
    zamiaru
    > zakladac kont gdzie popadnie, tylko dlatego, zeby dostac maestro.

    Ale zarówno do ECMC LG jak i Shell'a tez musisz zalozyc konto (tyle ze w LG
    konto standard jest za free, cen PeKaO nie znam). Tylko Partnera mozesz
    dostac bez posiadania konta.

    To co ponizej napisze wydaje sie oczywiste, ale w tym watku jakbyscie o tym
    zapomnieli ...

    Porównujac karty - prowizje i róznice kursowe to nie wszystko, do tego
    dochodza jeszcze oplaty za wydanie karty i za posiadanie konta.

    Przy niewielkiej ilosci transakcji najtansza bedzie karta z niskimi kosztami
    stalymi, przy duzej ilosci z najnizszym kursem i prowizja.

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net

    www.Oltex.NET - Internet, Document Management