  • 31. Data: 2002-02-13 10:33:44
    Temat: Re: Jaki Mastercard
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    news:26de.000007e5.3c6a366c@newsgate.onet.pl...

    > Jak zdazylem zauwazyc jest to typowa umowa o prowadzenie ROR-u z tyt.
    > egzekucyjnym.

    No, tak... czyli tak jak jak juz kiedys pisalem. Nie mamy do czynienia z
    zadna karta pre-paid, a ze zwylym rachunkiem z dolaczona karta. Hm, udalo im
    sie przerzucic cala odpowiedzialnosc finansowa na klienta, ciekawe czy
    wszystkie produkty kartowe BSK beda ewoluowaly w tym kierunku ;).
    Wiec dalej czekamy na pierwsza w Polsce karte przedplacona.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 32. Data: 2002-02-13 21:58:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 13 Feb 2002 10:48:28 +0100, <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jak zdazylem zauwazyc jest to typowa umowa o prowadzenie ROR-u z tyt.
    >egzekucyjnym.

    Dzisiaj kupowalem druga karte i tez nic takiego nie dostalem. Ale moze
    dlatego, ze juz mam konto.
    Za to dostalem do podspiania cos o dostarczaniu korespondencji i
    zgodzie na przetwarzanie

    W ogole to mialem "szczescie". Stwierdzilem, ze zamiast isc do
    oddzialu regionanego to sprawdze czy maja ja w tym kolo ktorego akurat
    przechodzilem.
    Mieli. Tylko ze zajeli im to chyba z 40 minut. Oczywscie pierwsza
    karta w oddziale :-/
    Cztery kobity nad nia siedzialy :-)
    Na zakonczenie kobita poszla ze mna do bankomatu sprawdzic czy saldo
    pokaze :-).
    chcialem przetestowac jeszcze kupienie karty podajac od razu dane
    osoby "obdarowywanej" ale z tym oddzialem to sobie juz odpuscilem.
    Moze ktos potwierdzic, ze klientom bez konta rzeczywiscie daja umowe
    roru ?! Moze to tylko kogos pokrecilo w oddziale ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 33. Data: 2002-02-14 13:59:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <

    > Dzisiaj kupowalem druga karte i tez nic takiego nie dostalem. Ale moze
    > dlatego, ze juz mam konto.
    > Za to dostalem do podspiania cos o dostarczaniu korespondencji i
    > zgodzie na przetwarzanie

    sporo ludzi moze sobie pomyslec ze kupiles sobie w banku karte Mastercard
    wyminiona w tytule - jak piszesz o czyms innym to moglbys zaznaczyc, bo sam
    na poczatku nie wiedzialem o co chodzi
    Ta "przedplacona Maestro" to zwykly belkot marketingowy - juz od pierwszej
    informacji na jej tema jestem takiego zdania i przypominalem zakladanie
    rachunku w handlobanku z wydaniem od reki Maestro. Tam byla sprawa jasna a
    na dodatek to trwalo 10 minut a nie 40 ;-))
    *** blad ***

  • 34. Data: 2002-02-14 14:01:42
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

    [...]
    > rachunku w handlobanku z wydaniem od reki Maestro. Tam byla sprawa jasna a
    > na dodatek to trwalo 10 minut a nie 40 ;-))
    I tylez (10) trwa w BSK.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 35. Data: 2002-02-14 14:17:24
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > I tylez (10) trwa w BSK.

    Dam wiecej 50 min :-))

    BAH
    PS.
    mimo "bełkotu" warto
    za 5 zł mam bezpłatne wypłaty z bankomatów ING
    przez 14 miesiecy :-) (o ile nie pójdą w ślady Inteligo
    gdzie miałem bezpłatną kartę na 24 miesiące)

  • 36. Data: 2002-02-14 16:24:16
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Moze ktos potwierdzic, ze klientom bez konta rzeczywiscie daja umowe
    > roru ?! Moze to tylko kogos pokrecilo w oddziale ?

    Z ciekawosci zadzwonilem na infolinie - po odczekaniu co swojego - infolinka
    sprawdzala i sie dowiadywala co i jak - dowiedzialem sie ze jest cos
    otwieranego ale jest to ponoc bez tytulu egzekucyjnego - we wtorek bede w
    Krakowie to podskocze do tego oddzialu i poprosze o skserowanie tej umowy.

    --
    JaKi