  • 1. Data: 2002-02-12 00:04:44
    Temat: Też lamerskie
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    Szukam odpowiedniego dla siebie ebanku. Przeglądając ichnie strony
    webowe i expandera nie znalazlem dosc argumentow do dokonania wyboru.
    Moze mi ktos pomoze? Potrzebuje ludzkiej, subiektywnej porady typu:
    dlaczego Lukas a nie Inteligo ;-).

    dzieki
    Bartec

  • 2. Data: 2002-02-12 04:30:38
    Temat: Re: Też lamerskie
    Od: "minik" <m...@b...pl>

> [...]
    > webowe i expandera nie znalazlem dosc argumentow do dokonania wyboru.
    > Moze mi ktos pomoze? Potrzebuje ludzkiej, subiektywnej porady typu:
    Lukas:
    - oddzialy
    - token (przy e-koncie pro darmowy, aczkolwiek prowadzenie ekonta kosztuje 7
    pln/msc jesli srednie saldo <5000 pln)
    - darmowe przelewy
    - mozliwosc uzysaknia pozyczki na koncie
    - mozliwosc uzyskania Visa Classic
    - darmowa VE

    Inteligo:
    - wysokie oprocentowanie (jak na razie)
    - VE umozliwiajaca platnosc karta w Internecie ale niestety od 15.02. bedzie
    kosztowac 0,99 pln/msc
    - mozliwosc zalozenia wiecej niz 1 rachunku na 1 koncie (do 99 rachunkow na
    1 koncie z mozliwoscia wydania do kazdego karty VE i oczywiscie oddzielny
    nr)

  • 3. Data: 2002-02-13 18:59:06
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    Wielkie dźwiękuję :-)